Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/2997
Назва: Особливості фізичної підготовленості та працездатності дітей 6–7 років із порушенням зору
Інші назви: The Features of Physical Preparedness and Physical Efficiency of 6–7-year old Children With Visual Impairment
Автори: Панасюк, Ірина
Panasyuk, Irina
Бібліографічний опис: Панасюк І. Особливості фізичної підготовленості та працездатності дітей 6–7 років із порушенням зору / І. Панасюк // Молодіжний науковий вісник : Фізичне виховання і спорт / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: І. Я. Коцан та ін.]. - Луцьк, 2013. - Вип. 11. - С. 48-52. - Бібліогр.: 9 назв.
Дата публікації: 2013
Дата внесення: 10-лют-2014
Видавництво: Східноєвропейський національний університет ім. Лесі Українки
Теми: діти
зір
фізичний
підготовленість
працездатність
children
vision
physical
рreparedness
efficiency
Короткий огляд (реферат): Показано особливості фізичної підготовленості й працездатності дітей із порушенням зору в констатувальному дослідженні. У дослідженні брали участь 22 хлопчики та 24 дівчинки віком 6–7 років. Виявлено, що показники фізичної підготовленості та працездатності достовірно не відрізняються, хоча результати зрячих, як хлопчиків, так і дівчаток, переважають над показниками дітей із порушенням зору. Відзначається, що система оцінки рівня розвитку дітей із порушенням зору потребує корекції педагогічного тестування з урахуванням прояву рухових здібностей цих дітей. The features of physical preparedness and physical efficiency of the children with visual impairment during an experiment 22 boys and 24 girls at the age of 6-7 years participated in the study are shown. It was revealed that the indicators of physical preparedness and physical efficiency were not significantly different, although the results with normal vision, both boys and girls exceed the children with visual impairment. It was noted that a system assessment of the level of child development with visual impairment need to be corrected with the pedagogical testing considering the manifestations of motor abilities of these children.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/2997
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, 2013, № 11

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
12.pdf350,63 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.