Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29960| Назва: | Проєктування та розробка інформаційної системи супроводу освітнього процесу закладу загальної середньої освіти |
| Автори: | Самох, Павло Ігорович |
| Приналежність: | Кафедра комп’ютерних наук та кібербезпеки 122 Комп’ютерні науки |
| Бібліографічний опис: | Расім М. Р. Проєктування та розробка інформаційної системи супроводу освітнього процесу закладу загальної середньої освіти : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра: спец. 122 – Комп’ютерні науки / наук. кер. Л. Я. Глинчук ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк , 2025. 84 с. |
| Дата публікації: | 2025 |
| Дата внесення: | 26-гру-2025 |
| Видавництво: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
| Країна (код): | UA |
| Науковий керівник: | Глинчук, Людмила Ярославівна |
| Теми: | інформаційна система освітній процес заклад загальної середньої освіти автоматизація управління навчальними даними Laravel PHP HTML CSS JavaScript |
| Короткий огляд (реферат): | Кваліфікаційна робота присвячена проєктуванню та розробці інформаційної системи супроводу освітнього процесу закладу загальної середньої освіти. У роботі здійснено аналіз сучасних підходів до цифровізації освітнього середовища, розглянуто особливості побудови веборієнтованих інформаційних систем та їх роль у підвищенні ефективності управління навчальним процесом. У межах дослідження проаналізовано нормативні та методичні вимоги до організації освітнього процесу в закладах загальної середньої освіти, а також існуючі програмні рішення, що застосовуються для автоматизації навчальної діяльності. На основі проведеного аналізу сформовано вимоги до функціональних можливостей інформаційної системи, зокрема щодо управління користувачами, навчальними класами, предметами, розкладом занять, навчальними матеріалами, завданнями, оцінками та відвідуваністю. Особливу увагу приділено процесу проєктування архітектури програмного засобу, логіці взаємодії між компонентами системи та реалізації рольової моделі доступу, яка забезпечує розмежування функціональних можливостей між адміністраторами, вчителями та учнями. Реалізована система дозволяє централізовано зберігати та опрацьовувати навчальну інформацію, забезпечуючи зручний доступ до неї через вебінтерфейс. У роботі описано етапи програмної реалізації інформаційної системи з використанням сучасних вебтехнологій та фреймворків, а також розглянуто питання тестування та налагодження програмного засобу. Проведене тестування підтвердило коректність роботи основних функціональних модулів і стабільність системи під час взаємодії з користувачами. Результатом виконання кваліфікаційної роботи є повнофункціональна інформаційна система, яка може бути використана як основа для впровадження цифрових рішень у закладах загальної середньої освіти з метою підвищення ефективності організації та супроводу освітнього процесу. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29960 |
| Тип вмісту: | Master Thesis |
| Розташовується у зібраннях: | FITM_KR (2025) |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Samokh_2025.pdf | 2,5 MB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.