Please use this identifier to cite or link to this item:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29960| Title: | Проєктування та розробка інформаційної системи супроводу освітнього процесу закладу загальної середньої освіти |
| Authors: | Самох, Павло Ігорович |
| Affiliation: | Кафедра комп’ютерних наук та кібербезпеки 122 Комп’ютерні науки |
| Bibliographic description (Ukraine): | Расім М. Р. Проєктування та розробка інформаційної системи супроводу освітнього процесу закладу загальної середньої освіти : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра: спец. 122 – Комп’ютерні науки / наук. кер. Л. Я. Глинчук ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк , 2025. 84 с. |
| Issue Date: | 2025 |
| Date of entry: | 26-Dec-2025 |
| Publisher: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
| Country (code): | UA |
| Supervisor: | Глинчук, Людмила Ярославівна |
| Keywords: | інформаційна система освітній процес заклад загальної середньої освіти автоматизація управління навчальними даними Laravel PHP HTML CSS JavaScript |
| Abstract: | Кваліфікаційна робота присвячена проєктуванню та розробці інформаційної системи супроводу освітнього процесу закладу загальної середньої освіти. У роботі здійснено аналіз сучасних підходів до цифровізації освітнього середовища, розглянуто особливості побудови веборієнтованих інформаційних систем та їх роль у підвищенні ефективності управління навчальним процесом. У межах дослідження проаналізовано нормативні та методичні вимоги до організації освітнього процесу в закладах загальної середньої освіти, а також існуючі програмні рішення, що застосовуються для автоматизації навчальної діяльності. На основі проведеного аналізу сформовано вимоги до функціональних можливостей інформаційної системи, зокрема щодо управління користувачами, навчальними класами, предметами, розкладом занять, навчальними матеріалами, завданнями, оцінками та відвідуваністю. Особливу увагу приділено процесу проєктування архітектури програмного засобу, логіці взаємодії між компонентами системи та реалізації рольової моделі доступу, яка забезпечує розмежування функціональних можливостей між адміністраторами, вчителями та учнями. Реалізована система дозволяє централізовано зберігати та опрацьовувати навчальну інформацію, забезпечуючи зручний доступ до неї через вебінтерфейс. У роботі описано етапи програмної реалізації інформаційної системи з використанням сучасних вебтехнологій та фреймворків, а також розглянуто питання тестування та налагодження програмного засобу. Проведене тестування підтвердило коректність роботи основних функціональних модулів і стабільність системи під час взаємодії з користувачами. Результатом виконання кваліфікаційної роботи є повнофункціональна інформаційна система, яка може бути використана як основа для впровадження цифрових рішень у закладах загальної середньої освіти з метою підвищення ефективності організації та супроводу освітнього процесу. |
| URI: | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29960 |
| Content type: | Master Thesis |
| Appears in Collections: | FITM_KR (2025) |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Samokh_2025.pdf | 2,5 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.