Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29954
Назва: Проєктування та розробка 3D-гри-головоломки на рушії Godot 4.5
Автори: Возняк, Микола Андрійович
Приналежність: Кафедра комп’ютерних наук та кібербезпеки
122 Комп’ютерні науки
Бібліографічний опис: Возняк М. А. Проєктування та розробка 3D-гри-головоломки на рушії Godot 4.5 : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 122 – Комп’ютерні науки / наук. кер. Я. М. Пастернак ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2025. 67 с.
Дата публікації: 2025
Дата внесення: 26-гру-2025
Видавництво: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Країна (код): UA
Науковий керівник: Пастернак, Ярослав Михайлович
Теми: розробка відеоігор
гра-головоломка
тактична стратегія
Godot 4.5
3D-графіка
ізометрична проекція
штучний інтелект
алгоритм A*
покрокова механіка
лімінальні простори
козі-хоррор
геймдизайн
системи прогресії
Короткий огляд (реферат): Робота присвячена проєктуванню та розробці тривимірної тактичної гри-головоломки «Retentum» на рушії Godot 4.5. У роботі досліджено теоретичні основи створення ігор-головоломок: їх історію та принципи проектування. Основним завданням гри є блокування руху противника на ігровому полі шляхом стратегічного знищення клітинок. Гра доповнена системою крейдяних модифікаторів, що створюють нелінійний геймплей з поглибленою стратегічною складовою. Ігровий світ представлено як лімінальний простір, що поєднує хорор-естетику та козі-атмосферу. Робота охоплює всі етапи створення гри: від концептуалізації та дизайну до програмної реалізації та тестування.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29954
Тип вмісту: Master Thesis
Розташовується у зібраннях:FITM_KR (2025)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
vozniak_2025.pdf31,9 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.