Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29954Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.advisor | Пастернак, Ярослав Михайлович | - |
| dc.contributor.author | Возняк, Микола Андрійович | - |
| dc.date.accessioned | 2025-12-26T11:58:33Z | - |
| dc.date.available | 2025-12-26T11:58:33Z | - |
| dc.date.issued | 2025 | - |
| dc.identifier.citation | Возняк М. А. Проєктування та розробка 3D-гри-головоломки на рушії Godot 4.5 : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 122 – Комп’ютерні науки / наук. кер. Я. М. Пастернак ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2025. 67 с. | uk_UK |
| dc.identifier.uri | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29954 | - |
| dc.description.abstract | Робота присвячена проєктуванню та розробці тривимірної тактичної гри-головоломки «Retentum» на рушії Godot 4.5. У роботі досліджено теоретичні основи створення ігор-головоломок: їх історію та принципи проектування. Основним завданням гри є блокування руху противника на ігровому полі шляхом стратегічного знищення клітинок. Гра доповнена системою крейдяних модифікаторів, що створюють нелінійний геймплей з поглибленою стратегічною складовою. Ігровий світ представлено як лімінальний простір, що поєднує хорор-естетику та козі-атмосферу. Робота охоплює всі етапи створення гри: від концептуалізації та дизайну до програмної реалізації та тестування. | uk_UK |
| dc.language.iso | uk | uk_UK |
| dc.publisher | Волинський національний університет імені Лесі Українки | uk_UK |
| dc.subject | розробка відеоігор | uk_UK |
| dc.subject | гра-головоломка | uk_UK |
| dc.subject | тактична стратегія | uk_UK |
| dc.subject | Godot 4.5 | uk_UK |
| dc.subject | 3D-графіка | uk_UK |
| dc.subject | ізометрична проекція | uk_UK |
| dc.subject | штучний інтелект | uk_UK |
| dc.subject | алгоритм A* | uk_UK |
| dc.subject | покрокова механіка | uk_UK |
| dc.subject | лімінальні простори | uk_UK |
| dc.subject | козі-хоррор | uk_UK |
| dc.subject | геймдизайн | uk_UK |
| dc.subject | системи прогресії | uk_UK |
| dc.title | Проєктування та розробка 3D-гри-головоломки на рушії Godot 4.5 | uk_UK |
| dc.type | Master Thesis | uk_UK |
| dc.contributor.affiliation | Кафедра комп’ютерних наук та кібербезпеки | uk_UK |
| dc.contributor.affiliation | 122 Комп’ютерні науки | uk_UK |
| dc.coverage.country | UA | uk_UK |
| Розташовується у зібраннях: | FITM_KR (2025) | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| vozniak_2025.pdf | 31,9 MB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.