Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29940
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorЛенартович, Олег Юрійович-
dc.contributor.authorМельничук, Ольга Валеріївна-
dc.date.accessioned2025-12-22T12:27:29Z-
dc.date.available2025-12-22T12:27:29Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationМельничук О. В. Вивчення історії українського козацтва в закладах загальної середньої освіти : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 014.03 Середня освіта (Історія та громадянська освіта) / наук. кер. О. Ю. Ленартович ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2025. 76 с.uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29940-
dc.description.abstractКваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «Магістр». Магістерська робота присвячена дослідженню найбільш ефективних традиційних та інноваційних форм вивчення історії українського козацтва в закладах загальної середньої освіти. Актуальність дослідження зумовлена необхідністю оновлення методики викладання цієї ключової теми для формування національної свідомості, патріотичного виховання учнів та розвитку їхнього критичного мислення. Пропонується розглянути та проаналізувати методи та підходи, які можуть бути використані на уроках під час ознайомлення учнів з історією, побутом та військовим мистецтвом українського козацтва. Зазначено, що українське козацтво є однією з наріжних тем національної історії, яка має колосальний вплив на становлення державності та ідентичності. У дослідженні проаналізовано зміст чинних навчальних програм, за якими розроблена подальша робота на уроках історії, зокрема принципи та методи, що підвищують ефективність засвоєння історичного матеріалу. Окрему увагу приділено порівняльному аналізу традиційних (лекції, бесіди, робота з джерелами) та інноваційних (інтерактивні методи, зокрема історичні квести, рольові ігри, дебати) прийомів для розвитку аналітичних здібностей та здатності до критичного осмислення історичних подій. Розглянуто практичні аспекти застосування компетентнісних підходів до навчальних завдань на прикладі вивчення козацької доби. Сформовано методичні рекомендації щодо запровадження визначеної теми в навчальний процес, включаючи позакласні форми роботи. Запропоновано використання таких візуальних джерел, як карти, ілюстрації, документальні відеоматеріали та елементи віртуальних екскурсій для поглибленого розуміння учнями феномену українського козацтва.uk_UK
dc.publisherВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectнавчальна програма,uk_UK
dc.subjectкомпетентнісний підхідuk_UK
dc.subjectукраїнське козацтвоuk_UK
dc.subjectпатріотичне вихованняuk_UK
dc.subjectметодика викладанняuk_UK
dc.subjectінтерактивні методиuk_UK
dc.titleВивчення історії українського козацтва в закладах загальної середньої освітиuk_UK
dc.typeMaster Thesisuk_UK
dc.contributor.affiliationКафедра історії України та археологіїuk_UK
dc.contributor.affiliation014.03 Середня освіта (Історія та громадянська освіта)-
dc.coverage.countryUAuk_UK
Розташовується у зібраннях:FH_KR (2025)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Melnychuk_2025.pdf673,7 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.