Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29903
Назва: Особливості використання картографічного складника в шкільному курсі географії
Автори: Мельнійчук, Максим Михайлович
Приналежність: Кафедра економічної та соціальної географії
014.07 Середня освіта (Географія)
Бібліографічний опис: Мельнійчук М. М. Особливості використання картографічного складника в шкільному курсі географії : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 014.07 Середня освіта (Географія) / наук. кер. В. Й. Лажнік ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2025. 77 с.
Дата публікації: 2025
Дата внесення: 18-гру-2025
Видавництво: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Науковий керівник: Лажнік, Володимир Йосипович
Теми: карта
картографічний складник
цифрові технології
компетентність
методика
педагогічний експеримент
Короткий огляд (реферат): У науковому дослідженні обґрунтовано та проаналізовано теоретико-методичні основи дослідження використання картографічного складника в навчання географії зокрема, значення картографічного методу в системі географічної освіти, історичні аспекти використання карт у навчальному процесі, педагогічні засади візуалізації в навчанні географії, нормативно-правову базу та освітні стандарти щодо використання карт у шкільному курсі географії, місце картографії у шкільній програмі географії. Проведено аналіз навчальних програм, підручників і картографічних ресурсів у шкільному курсі географії: аналіз чинних навчальних програм з географії (6–11 класи), класифікацію шкільних карт у навчальному процесі, цифрові та інтерактивні картографічні сервіси в освітньому процесі, аналіз картографічного матеріалу в сучасних шкільних підручниках з географії (7 клас). Проведено педагогічний експеримент в шкільному курсі географії під час вивчення теми «Материки та океани» у 7 класі та анонімне онлайн-опитування серед учителів географії. Здійснено аналіз уроків із використання картографічного матеріалу. Надано рекомендації щодо оптимізації використання карт у шкільному курсі географії, запропоновано методику використання картографічного матеріалу в процесі експериментального навчання, надано методичні рекомендації щодо вдосконалення роботи з картами у шкільному курсі географії та перспектив впровадження цифрових картографічних технологій у навчальному процес.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29903
Тип вмісту: Master Thesis
Розташовується у зібраннях:FGEO_KR (2025)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
melnychuk_2025.pdf4,86 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.