Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29903| Назва: | Особливості використання картографічного складника в шкільному курсі географії |
| Автори: | Мельнійчук, Максим Михайлович |
| Приналежність: | Кафедра економічної та соціальної географії 014.07 Середня освіта (Географія) |
| Бібліографічний опис: | Мельнійчук М. М. Особливості використання картографічного складника в шкільному курсі географії : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 014.07 Середня освіта (Географія) / наук. кер. В. Й. Лажнік ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2025. 77 с. |
| Дата публікації: | 2025 |
| Дата внесення: | 18-гру-2025 |
| Видавництво: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
| Науковий керівник: | Лажнік, Володимир Йосипович |
| Теми: | карта картографічний складник цифрові технології компетентність методика педагогічний експеримент |
| Короткий огляд (реферат): | У науковому дослідженні обґрунтовано та проаналізовано теоретико-методичні основи дослідження використання картографічного складника в навчання географії зокрема, значення картографічного методу в системі географічної освіти, історичні аспекти використання карт у навчальному процесі, педагогічні засади візуалізації в навчанні географії, нормативно-правову базу та освітні стандарти щодо використання карт у шкільному курсі географії, місце картографії у шкільній програмі географії. Проведено аналіз навчальних програм, підручників і картографічних ресурсів у шкільному курсі географії: аналіз чинних навчальних програм з географії (6–11 класи), класифікацію шкільних карт у навчальному процесі, цифрові та інтерактивні картографічні сервіси в освітньому процесі, аналіз картографічного матеріалу в сучасних шкільних підручниках з географії (7 клас). Проведено педагогічний експеримент в шкільному курсі географії під час вивчення теми «Материки та океани» у 7 класі та анонімне онлайн-опитування серед учителів географії. Здійснено аналіз уроків із використання картографічного матеріалу. Надано рекомендації щодо оптимізації використання карт у шкільному курсі географії, запропоновано методику використання картографічного матеріалу в процесі експериментального навчання, надано методичні рекомендації щодо вдосконалення роботи з картами у шкільному курсі географії та перспектив впровадження цифрових картографічних технологій у навчальному процес. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29903 |
| Тип вмісту: | Master Thesis |
| Розташовується у зібраннях: | FGEO_KR (2025) |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| melnychuk_2025.pdf | 4,86 MB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.