Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29903
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorЛажнік, Володимир Йосипович-
dc.contributor.authorМельнійчук, Максим Михайлович-
dc.date.accessioned2025-12-18T12:32:20Z-
dc.date.available2025-12-18T12:32:20Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationМельнійчук М. М. Особливості використання картографічного складника в шкільному курсі географії : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 014.07 Середня освіта (Географія) / наук. кер. В. Й. Лажнік ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2025. 77 с.uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29903-
dc.description.abstractУ науковому дослідженні обґрунтовано та проаналізовано теоретико-методичні основи дослідження використання картографічного складника в навчання географії зокрема, значення картографічного методу в системі географічної освіти, історичні аспекти використання карт у навчальному процесі, педагогічні засади візуалізації в навчанні географії, нормативно-правову базу та освітні стандарти щодо використання карт у шкільному курсі географії, місце картографії у шкільній програмі географії. Проведено аналіз навчальних програм, підручників і картографічних ресурсів у шкільному курсі географії: аналіз чинних навчальних програм з географії (6–11 класи), класифікацію шкільних карт у навчальному процесі, цифрові та інтерактивні картографічні сервіси в освітньому процесі, аналіз картографічного матеріалу в сучасних шкільних підручниках з географії (7 клас). Проведено педагогічний експеримент в шкільному курсі географії під час вивчення теми «Материки та океани» у 7 класі та анонімне онлайн-опитування серед учителів географії. Здійснено аналіз уроків із використання картографічного матеріалу. Надано рекомендації щодо оптимізації використання карт у шкільному курсі географії, запропоновано методику використання картографічного матеріалу в процесі експериментального навчання, надано методичні рекомендації щодо вдосконалення роботи з картами у шкільному курсі географії та перспектив впровадження цифрових картографічних технологій у навчальному процес.uk_UK
dc.publisherВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectкартаuk_UK
dc.subjectкартографічний складникuk_UK
dc.subjectцифрові технологіїuk_UK
dc.subjectкомпетентністьuk_UK
dc.subjectметодикаuk_UK
dc.subjectпедагогічний експериментuk_UK
dc.titleОсобливості використання картографічного складника в шкільному курсі географіїuk_UK
dc.typeMaster Thesisuk_UK
dc.contributor.affiliationКафедра економічної та соціальної географіїuk_UK
dc.contributor.affiliation014.07 Середня освіта (Географія)uk_UK
Розташовується у зібраннях:FGEO_KR (2025)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
melnychuk_2025.pdf4,86 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.