Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29875
Назва: Методологічні основи організації позакласної роботи з географії у сучасному освітньому процесі
Автори: Михальчук, Павло Віталійович
Приналежність: Кафедра економічної та соціальної географії
014.07 Середня освіта (Географія)
Бібліографічний опис: Михальчук П. В. Методологічні основи організації позакласної роботи з географії у сучасному освітньому процесі : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра: спец. 014.07 Середня освіта (Географія) / наук. кер. Г. С. Голуб ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2025. 83 с.
Дата публікації: 2025
Дата внесення: 17-гру-2025
Видавництво: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Країна (код): UA
Науковий керівник: Голуб, Геннадій Сергійович
Теми: позакласна робота
географічна освіта
географічні компетентності
діяльнісний підхід
географічний квест
навчально-польова експедиція
позакласна робота
географічна освіта
географічні компетентності
діяльнісний підхід
географічний квест
навчально-польова експедиція
Короткий огляд (реферат): Представлена магістерська робота присвячена теоретико-методологічному обґрунтуванню та практичному аналізу організації позакласної роботи з географії у закладах загальної середньої освіти в умовах реалізації компетентнісно орієнтованої моделі навчання та положень Концепції Нової української школи. У дослідженні розкрито сутність поняття «позакласна робота», визначено її функції, завдання та роль у формуванні ключових і предметних географічних компетентностей учнів. У роботі систематизовано сучасні форми позакласної роботи з географії, зокрема систематичні й епізодичні, охарактеризовано їх дидактичний, розвивальний і виховний потенціал. Особливу увагу приділено принципам, методам і педагогічним умовам організації позакласної діяльності, що забезпечують активізацію пізнавальної діяльності учнів, розвиток просторового мислення, дослідницьких умінь і екологічної свідомості. Проведено аналіз ефективності традиційних і інноваційних форм позакласної роботи з географії, визначено проблеми та перспективи їх упровадження в освітню практику. На основі діяльнісного та компетентнісного підходів розроблено й методично обґрунтовано інтелектуально-розважальну гру «ГеоКвест: навколо світу за 120 хвилин» та навчально-польову експедицію «Таємниці Волинської Амазонії», спрямовані на інтеграцію навчальних, розвивальних і виховних завдань географічної освіти. Наукова новизна дослідження полягає в розробленні та апробації комплексної методичної моделі позакласної роботи з географії, що поєднує ігрові та дослідницькі форми діяльності й орієнтована на формування ключових географічних компетентностей учнів з використанням регіонального краєзнавчого матеріалу.Практичне використання отриманих результатів можливе в діяльності вчителів географії, керівників гуртків і факультативів, організаторів позашкільної освіти, а також у процесі підготовки майбутніх учителів географії та підвищення кваліфікації педагогічних працівників.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29875
Тип вмісту: Master Thesis
Розташовується у зібраннях:FGEO_KR (2025)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
mykhalchuk_2025.pdf2,68 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.