Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29875| Назва: | Методологічні основи організації позакласної роботи з географії у сучасному освітньому процесі |
| Автори: | Михальчук, Павло Віталійович |
| Приналежність: | Кафедра економічної та соціальної географії 014.07 Середня освіта (Географія) |
| Бібліографічний опис: | Михальчук П. В. Методологічні основи організації позакласної роботи з географії у сучасному освітньому процесі : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра: спец. 014.07 Середня освіта (Географія) / наук. кер. Г. С. Голуб ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2025. 83 с. |
| Дата публікації: | 2025 |
| Дата внесення: | 17-гру-2025 |
| Видавництво: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
| Країна (код): | UA |
| Науковий керівник: | Голуб, Геннадій Сергійович |
| Теми: | позакласна робота географічна освіта географічні компетентності діяльнісний підхід географічний квест навчально-польова експедиція позакласна робота географічна освіта географічні компетентності діяльнісний підхід географічний квест навчально-польова експедиція |
| Короткий огляд (реферат): | Представлена магістерська робота присвячена теоретико-методологічному обґрунтуванню та практичному аналізу організації позакласної роботи з географії у закладах загальної середньої освіти в умовах реалізації компетентнісно орієнтованої моделі навчання та положень Концепції Нової української школи. У дослідженні розкрито сутність поняття «позакласна робота», визначено її функції, завдання та роль у формуванні ключових і предметних географічних компетентностей учнів. У роботі систематизовано сучасні форми позакласної роботи з географії, зокрема систематичні й епізодичні, охарактеризовано їх дидактичний, розвивальний і виховний потенціал. Особливу увагу приділено принципам, методам і педагогічним умовам організації позакласної діяльності, що забезпечують активізацію пізнавальної діяльності учнів, розвиток просторового мислення, дослідницьких умінь і екологічної свідомості. Проведено аналіз ефективності традиційних і інноваційних форм позакласної роботи з географії, визначено проблеми та перспективи їх упровадження в освітню практику. На основі діяльнісного та компетентнісного підходів розроблено й методично обґрунтовано інтелектуально-розважальну гру «ГеоКвест: навколо світу за 120 хвилин» та навчально-польову експедицію «Таємниці Волинської Амазонії», спрямовані на інтеграцію навчальних, розвивальних і виховних завдань географічної освіти. Наукова новизна дослідження полягає в розробленні та апробації комплексної методичної моделі позакласної роботи з географії, що поєднує ігрові та дослідницькі форми діяльності й орієнтована на формування ключових географічних компетентностей учнів з використанням регіонального краєзнавчого матеріалу.Практичне використання отриманих результатів можливе в діяльності вчителів географії, керівників гуртків і факультативів, організаторів позашкільної освіти, а також у процесі підготовки майбутніх учителів географії та підвищення кваліфікації педагогічних працівників. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29875 |
| Тип вмісту: | Master Thesis |
| Розташовується у зібраннях: | FGEO_KR (2025) |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| mykhalchuk_2025.pdf | 2,68 MB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.