Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29850
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorШульга, Світлана Анатоліївна-
dc.contributor.authorЗубчик, Роман Володимирович-
dc.date.accessioned2025-12-17T09:29:08Z-
dc.date.available2025-12-17T09:29:08Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationЗубчик Р. В. Формування громадянської компетентності школярів (на прикладі теми «Римська республіка як «спільна справа»») : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 014.03 Середня освіта (Історія та громадянська освіта) / наук. кер. С. А. Шульга ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2025. 93 с.uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29850-
dc.description.abstractКваліфікаційна робота Формування громадянської компетентності школярів (на прикладі теми «Римська республіка як «спільна справа»») є комплексним дослідженням сутності, еволюції та організації римської громадянської общини як прикладу формування громадянських компетентностей учнів закладів загальної середньої освіти. Мета кваліфікаційної роботи полягає у системному дослідженні та формуванні уявлення про римську civitas, визначенні її структурних елементів як правової та політичної інституції Стародавнього Риму, історичного прообразу громадянського суспільства та основи для формування громадянських компетенцій здобувачів ЗЗСО. Для досягнення поставленої мети було поставлено завдання: проаналізувати основні напрямки вивчення феномену римської громадянської общини; охарактеризувати основні права та обов'язки громадян; дослідити різні типи громадянства Римської республіки; дослідити методичні технології та методи викладання зазначеної теми в ЗЗСО; виявити напрямки, засоби та технології формування громадянських компетентностей в учнів на прикладі означеної теми; розробити власні методичні рекомендації викладання та вивчення теми «Римська республіка як «спільна справа»». Предметом дослідження є римська громадянська община, а об’єктом – Римська республіка в VI - I ст. до н. е. Здійснено аналіз історіографії проблеми, огляд джерел, зокрема підручників та навчальних програм з історії, літератури, громадянської освіти. В другому розділі проведено детальне дослідження поняття civitas у римській традиції, еволюції соціальної структури римської громади, політичних інститутів Риму, складових образу ідеального громадянина та кризових явищ, що трансформували римську громаду. Третій розділ присвячено феномену римської civitas в програмах та підручниках з історії та методичним рекомендаціям, щодо вивчення римської civitas в закладах освіти.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectримська громадянська община (civitas)uk_UK
dc.subjectгромадянське суспільствоuk_UK
dc.subjectметоди та засоби навчанняuk_UK
dc.subjectгромадянські компетентностіuk_UK
dc.titleФормування громадянської компетентності школярів (на прикладі теми «Римська республіка як «спільна справа»»).uk_UK
dc.typeMaster Thesisuk_UK
dc.contributor.affiliationКафедра всесвітньої історіїuk_UK
dc.contributor.affiliation014.03 Середня освіта (Історія та громадянська освіта)uk_UK
Розташовується у зібраннях:FH_KR (2025)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
zubchyk_2025.pdf589,71 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.