Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29820
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorКрамар, Юрій Вікторович-
dc.contributor.authorФізер, Роксолана Павлівна-
dc.date.accessioned2025-12-16T07:58:28Z-
dc.date.available2025-12-16T07:58:28Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationФізер Р. П. Єзуїтські колегіуми в Європі: модель освіти і виховання: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : 014.03 Середня освіта (Історія та громадянська освіта) / наук. кер. Ю. В, Крамар ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2025. 84 с.uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29820-
dc.description.abstractНаукову роботу присвячено аналізу освітньої та виховної моделі єзуїтських колегіумів у ранньомодерній Європі. Магістерська робота складається із вступу, чотирьох розділів, висновків, списку використаних джерел та літератури. У вступі визначається актуальність теми, об’єкт, предмет та завдання дослідження, методи та практичне значення отриманих результатів. Об’єктом дослідження є система навчальних закладів Товариства Ісуса в Європі в період Нового часу. Предметом дослідження виступають педагогічна модель, освітні практики та виховні принципи, що формували зміст і функціонування єзуїтських колегіумів. В першому розділі здійснено огляд історіографії та джерел, присвячених єзуїтським колегіумам в Європі, аналізуються основні наукові праці, що висвітлюють педагогічні та виховні принципи єзуїтської системи освіти. У другому розділі проаналізовано історичні та соціокультурні умови виникнення мережі єзуїтських колегіумів в Європі, розглядаються педагогічні ідеї єзуїтського ордену, акцентовано увагу на новаторських методах навчання і виховання, що сприяли розвитку інтелектуальних і моральних якостей учнів. Третій розділ присвячено типології єзуїтських колегіумів та організації навчального процесу, охарактеризовано виховні практики, засади морального вихованні учнів колегіумів. У четвертому розділі показано вплив єзуїтських методик на сучасні педагогічні практики. Акцентовано увагу на тому, що окремі елементи моделі освіти і виховання єзуїтів можуть застосовуватися у сучасній школі та вищій освіті при викладанні циклу гуманітарних дисциплін, в контексті формування критичного мислення учнів, покращення структурованості освітнього процесу. За результатами роботи зроблено відповідні висновки. З’ясовано, що єзуїтська система освіти стала одним із найбільш яскравих прикладів ефективної моделі навчання та виховання в Європі нового часу. Освітні інституції Товариства Ісуса відіграли важливу роль у формуванні інтелектуального, культурного та релігійного простору Європи ранньомодерного часу. Матеріали дослідження показують витоки європейських освітніх стандартів, вплив єзуїтських методик на сучасні педагогічні практики.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectєзуїтська педагогікаuk_UK
dc.subjectконтрреформаціяuk_UK
dc.subjectорден єзуїтівuk_UK
dc.subjectдидактикаuk_UK
dc.subjectкритичне мисленняuk_UK
dc.subjectіндивідуальний підхідuk_UK
dc.subjectгуманітарні наукиuk_UK
dc.titleЄзуїтські колегіуми в Європі: модель освіти і вихованняuk_UK
dc.typeMaster Thesisuk_UK
dc.contributor.affiliationКафедра всесвітньої історіїuk_UK
dc.contributor.affiliation014.03 Середня освіта (Історія та громадянська освіта)uk_UK
Розташовується у зібраннях:FH_KR (2025)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
fizer_2025.pdf742,88 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.