Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29810
Title: Міждисциплінарний підхід до викладання фахових хореографічних дисциплін: синергетика народного, класичного та бального танцю
Authors: Замлинний, Володимир Святославович
Козачук, Олег Дмитрович
Кутузов, Максим Юрійович
Affiliation: Волинський національний університет імені Лесі Українки, доцент кафедри хореографії
Волинський національний університет імені Лесі Українки, доцент кафедри хореографії
Волинський національний університет імені Лесі Українки, асистент кафедри хореографії
Bibliographic description (Ukraine): Замлинний В., Козачук О., Кутузов М. Міждисциплінарний підхід до викладання фахових хореографічних дисциплін: синергетика народного, класичного та бального танцю. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. 2025, № 5 (145), С.170-182. DOI: https://doi.org/10.24139/2312-5993/2025.05/170-182
Journal/Collection: Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології
Issue: 5 (145)
Issue Date: Dec-2025
Date of entry: 15-Dec-2025
Publisher: Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка
Country (code): UA
DOI: https://doi.org/10.24139/2312-5993/2025.05/170-182
UDC: 378:793.33
Keywords: бальні танці
гуманітарна освіта
класичний балет
міждисциплінарний підхід
народна хореографія
професійна підготовка
техніка танцю
хореографічна освіта
педагогіка
Page range: 170-182
Abstract: Мета статті полягає у дослідженні значення поєднання народної, класичної та бальної хореографії в професійній підготовці танцівників, а також підкреслити важливість комплексного підходу, що включає технічну, історико-культурну та гуманітарну підготовку у сфері хореографічної освіти. Запропоновано інтегративний підхід до викладання хореографії, що поєднує різні танцювальні техніки з гуманітарною освітою, що сприяє глибшому розумінню культурного контексту та розширює можливості творчого розвитку танцівників, а також сприяють розширенню можливостей їхнього подальшого професійного вдосконалення й кар’єрного зростання та різноманіття. Зокрема, на прикладах професійної діяльності та творчого спадку Василя Верховинця (Костіва), Василя Авраменка, Антоніо Гадеса, Джина Келлі продемонстровано важливість всебічного охоплення професійної підготовки танцівників та міждисциплінарного підходу як у навчанні, так і у подальшій професійній кар’єрі. Наголошено, що міждисциплінарний підхід є важливим чинником у формуванні висококваліфікованого танцівника, здатного адаптуватися до різних стилістичних і виконавських завдань. Опанування різноманітних технік і гуманітарних знань розширює перспективи професійної діяльності у сферах кіно, театру, моди та дизайну, сприяючи більш повному розкриттю творчого потенціалу, особливо в умовах глобалізованого світу та мінливого культурного ландшафту. Таким чином, інтеграція історико культурного контексту і технічної майстерності є запорукою успішної творчої діяльності в умовах сучасного мистецького середовища.
URI: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29810
Content type: Article
Appears in Collections:Наукові роботи (FKiM)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
25252.pdf916,35 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.