Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29784
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorПадалко, Ніна Йосипівна-
dc.contributor.authorТурич, Юлія Олександрівна-
dc.date.accessioned2025-12-12T11:49:53Z-
dc.date.available2025-12-12T11:49:53Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationТурич Ю. О. Використання інформаційно-комунікаційних технологій при вивченні спеціальних задач лінійного програмування : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 014 Середня освіта (Математика) / наук. кер. Н. Й. Падалко ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2025. 85 с.uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29784-
dc.description.abstractНаведено загальну методику розв’язання транспортної задачі та методику розв’язування транспортної задачі засобами Excel. Розглядаються документальні підстави та теоретичні можливості вивчення транспортної задачі в шкільному курсі математики, методичні рекомендації щодо вивчення даної теми в шкільному курсі. Розглянуті особливості методики вивчення задач математичного програмування методами інформаційно-комунікаційних технологій. Подані рекомендації, щодо покращення вивчення задач математичного програмування. Практичне значення одержаних результатів визначається тим, що розроблено та апробовано технологію формування знань під час вивчення окремого класу задач математичного програмування, експериментально перевірено її ефективність; ідеї та матеріали дослідження використано у розробці робочої програми курсу за вибором для учнів 11 класів «Спеціальні задачі математичного програмування», який забезпечує ефективне формування математичних знань.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectматематичне програмуванняuk_UK
dc.subjectінформаційно-комунікаційні технологіїuk_UK
dc.subjectтранспортна задачаuk_UK
dc.subjectExceluk_UK
dc.titleВикористання інформаційно-комунікаційних технологій при вивченні спеціальних задач лінійного програмуванняuk_UK
dc.typeMaster Thesisuk_UK
dc.contributor.affiliationКафедра теорії функцій та методики навчання математикиuk_UK
dc.contributor.affiliation014 Середня освіта (Математика)uk_UK
Розташовується у зібраннях:FITM_KR (2025)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
turych_2025.pdf960,64 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.