Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29775
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorСоліч, Катерина Василівна-
dc.contributor.authorЗіміч, Олена Сергіївна-
dc.date.accessioned2025-12-12T08:39:09Z-
dc.date.available2025-12-12T08:39:09Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationЗіміч О. С. Графічно-ілюстративний метод при вивченні стереометрії в старших класах : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 014 Середня освіта ( Математика) / наук. кер. К. В. Соліч ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2025. 71 с.uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29775-
dc.description.abstractУ магістерській роботі досліджено теоретичні, психолого-педагогічні та методичні аспекти застосування графічно-ілюстративного методу в процесі навчання стереометрії. Обґрунтовано значення наочності у формуванні просторового мислення учнів та проаналізовано роль візуалізації у засвоєнні геометричного матеріалу. Особливу увагу приділено використанню сучасних інформаційно-комунікаційних технологій (GeoGebra 3D, Cabri 3D, SketchUp) як засобу підвищення ефективності навчання. У роботі представлено систему інтерактивних моделей та навчальнометодичних матеріалів, спрямованих на демонстрацію перерізів геометричних тіл і розвиток умінь уявного оперування просторовими образами. Проведено педагогічний експеримент, результати якого підтвердили, що систематичне використання динамічної наочності сприяє підвищенню рівня засвоєння стереометричного матеріалу, розвитку логічного й просторового мислення, а також формуванню стійкої навчальної мотивації.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectстереометріяuk_UK
dc.subjectграфічно-ілюстративний методuk_UK
dc.subjectнаочністьuk_UK
dc.subjectпросторове мисленняuk_UK
dc.subjectінформаційно-комунікаційні технологіїuk_UK
dc.subjectперерізи геометричних тілuk_UK
dc.subjectдинамічні моделіuk_UK
dc.subjectметодика навчання математикиuk_UK
dc.titleГрафічно-ілюстративний метод при вивченні стереометрії в старших класахuk_UK
dc.typeMaster Thesisuk_UK
dc.contributor.affiliationКафедра математичного аналізу і статистикиuk_UK
dc.contributor.affiliation014 Середня освіта (Математика)uk_UK
Розташовується у зібраннях:FITM_KR (2025)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
zimich_2025.pdf3,53 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.