Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29733Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.advisor | Коць, Михайло Онисимович | - |
| dc.contributor.author | Булига, Роман Сергійович | - |
| dc.date.accessioned | 2025-12-09T14:44:54Z | - |
| dc.date.available | 2025-12-09T14:44:54Z | - |
| dc.date.issued | 2025 | - |
| dc.identifier.citation | Булига Р. С. Психологічні чинники ефективної взаємодії вчителя з підлітками : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 053 Психологія / наук. кер. М. О. Коць ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2025. 63 с. | uk_UK |
| dc.identifier.uri | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29733 | - |
| dc.description.abstract | У магістерській роботі представлено результати теоретико-емпіричного дослідження психологічних чинників ефективної взаємодії вчителя з підлітками. Теоретично осмислено наукові підходи до цієї проблеми через аналіз психолого-педагогічних аспектів формування міжособистісних стосунків, психологічні основи ефективного педагогічного спілкування та деструктивний вплив конфліктних ситуацій на освітній процес. Виявлено, що взаємодія між вчителем та учнем значною мірою залежить від емоційного клімату в класі, навичок комунікації педагога та здатності до конструктивного вирішення конфліктів. Психологічний аналіз поведінкових механізмів підлітків дозволяє глибше осмислити причини виникнення конфліктних ситуацій саме в контексті взаємодії з учнями підліткового віку. Отримані результати емпіричного дослідження свідчать про значні відмінності в особистих конструктах вчителів і підлітків, що, на нашу думку, має важливий вплив на ефективність взаємодії цих двох груп у навчальному процесі. Результати дослідження підтвердили важливість належного психолого-педагогічного супроводу в процесі спілкування з підлітками, а також продемонстрували необхідність корекційної роботи для подолання конфліктних ситуацій та поліпшення взаємин між педагогом і учнями. У підсумку, основним результатом роботи є усвідомлення важливості комплексного підходу до організації взаємодії вчителя і підлітка. У якості перспективи подальших досліджень ми бачимо розширення вибірки шляхом залучення учнів різних вікових груп, а також перевірки ефективності запропонованих методів корекційної роботи. | uk_UK |
| dc.language.iso | uk | uk_UK |
| dc.publisher | Волинський національний університет імені Лесі Українки | uk_UK |
| dc.subject | вчитель | uk_UK |
| dc.subject | підлітки | uk_UK |
| dc.subject | взаємодія | uk_UK |
| dc.title | Психологічні чинники ефективної взаємодії вчителя з підлітками | uk_UK |
| dc.type | Master Thesis | uk_UK |
| dc.contributor.affiliation | Кафедра педагогічної та вікової психології | uk_UK |
| dc.contributor.affiliation | 053 Психологія | uk_UK |
| Розташовується у зібраннях: | FPsy_KR (2025) | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| bulyha_2025.pdf | 582,66 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.