Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29729
Назва: Удосконалення рекламної діяльності підприємства
Автори: Сажнєва, Анна Андріївна
Приналежність: Кафедра маркетингу
075 Маркетинг
Бібліографічний опис: Сажнєва А. А. Удосконалення рекламної діяльності підприємства: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра: спец. 075 Маркетинг/ наук. кер. І. П. Милько ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2025. 69 с.
Дата публікації: 2025
Дата внесення: 9-гру-2025
Видавництво: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Країна (код): UA
Науковий керівник: Милько, Інна Петрівна
Теми: реклама
рекламна діяльність
принципи рекламної діяльності
організація рекламної діяльності
Короткий огляд (реферат): У кваліфікаційній роботі досліджено теоретико-методичні засади, сучасні підходи та практичні аспекти організації рекламної діяльності підприємства. У першому розділі розкрито сутність і принципи рекламної діяльності, охарактеризовано особливості та основні складові рекламної діяльності. Узагальнено методичні підходи до аналізу складових та оцінки ефективності рекламної діяльності підприємства, серед яких: оцінка узгодженості рекламних зусиль із загальною маркетинговою стратегією підприємства, аналіз креативної складової рекламної діяльності, аналіз якості взаємодії з аудиторією, аналіз ефективності рекламної діяльності та інші. У другому розділі подано загальну характеристику підприємства, проаналізовано динаміку основних економічних показників, досліджено систему управління маркетингом і логістикою на підприємстві, здійснено комплексний аналіз рекламної діяльності підприємства, визначено її сильні та слабкі сторони. У третьому розділі обґрунтовано перспективи розвитку підприємства, виявлено основні проблеми організації рекламної діяльності та розроблено практичні рекомендації щодо її удосконалення. Запропоновані заходи спрямовані на підвищення ефективності рекламних комунікацій, формування позитивного іміджу підприємства, розширення цільової аудиторії та зміцнення конкурентних позицій на ринку. Розроблено економічне обґрунтування для запропонованих рекламних кампаній. Результати дослідження можуть використовуватися для підвищення ефективності рекламної діяльності підприємства . Наукова новизна дослідження полягає в подальшому розвитку теоретико-методичних положень щодо організації рекламної діяльності підприємства в умовах цифровізації, а також у розробленні практичних рекомендацій з оптимізації рекламних комунікацій підприємства.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29729
Тип вмісту: Master Thesis
Розташовується у зібраннях:FEU_KR (2025)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
sazhnieva_2025.pdf818,37 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.