Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29727| Назва: | Використання інформаційно-комунікаційних технологій при вивченні лінійного програмування |
| Автори: | Семенюк, Галина Миколаївна |
| Приналежність: | Кафедра теорії функцій та методики навчання математики 014 Середня освіта (Математика) |
| Бібліографічний опис: | Семенюк Г. М. Використання інформаційно-комунікаційних технологій при вивченні лінійного програмування : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 014 Середня освіта (Математика) / наук. кер. Н. Й. Падалко ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2025.120 с. |
| Дата публікації: | 2025 |
| Дата внесення: | 9-гру-2025 |
| Видавництво: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
| Науковий керівник: | Падалко, Ніна Йосипівна |
| Теми: | задачі лінійного програмування програми динамічної математики графічний метод інформаційно-комунікаційні технології багатогранник розв’язків GeoGebra |
| Короткий огляд (реферат): | У дослідженні наведені приклади використання програм динамічної математики при розв’язуванні економічних задач з лінійного програмування, які традиційно передбачають залучення аналітичного апарату. Продемонстровано особливості навчання курсу «Економічні задачі лінійного програмування» в процесі підготовки старшокласників до майбутньої професії, особлива увага звертається на осучаснення профілю програми навчального курсу в контексті впровадження нових стандартів. Запропоновано аналіз пропедевтичних завдань курсу «Економічні задачі лінійного програмування» та деталізується використання правил-орієнтирів задля розв’язування прикладних задач з використанням системи динамічної математики GeoGebra. Робиться акцент на потребі накопичення емпіричного досвіду математичного дослідження і висновок про необхідність зміщення акцентів навчання математики у бік обов’язкового залучення і вивчення комп’ютерних інструментів, які спрощують розв’язування окремих класів задач і сприяють формуванню якісного математичного знання. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29727 |
| Тип вмісту: | Master Thesis |
| Розташовується у зібраннях: | FITM_KR (2025) |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| semenyuk_2025.pdf | 3 MB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.