Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29709
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorЛялюк, Алла Миколаївна-
dc.contributor.authorГура, Людмила Сергіївна-
dc.date.accessioned2025-12-08T14:08:24Z-
dc.date.available2025-12-08T14:08:24Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationГура Л. С. Управління розвитком маркетингової товарної політики підприємства: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра: спец. 075 Маркетинг / наук. кер. А. М. Лялюк; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2025. 67 с.uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29709-
dc.description.abstractУ кваліфікаційній роботі уточнено зміст категорії «маркетингова товарна політика»; визначено зміст і завдання маркетингової товарної політики підприємства; описано маркетингову товарну політику як інструмент підвищення конкурентоспроможності підприємства; виявлені особливості управління товарною політикою підприємства; виявлені основні тенденції розвитку вітчизняної молокопереробної галузі; ознайомлено із особливостями функціонування підприємства; досліджено вплив маркетингового середовища на товарну політику підприємства; проаналізовано товарну політику підприємства; запропоновані напрями удосконалення маркетингової товарної політики підприємства. Подано сутнісні характеристики управління товарною політикою підприємства. Досліджено маркетингову товарну політику молокопереробного підприємства за її ключовими напрями: управління асортиментом продукції та розширення його лінійки, заходи щодо покращення якості продукції; стратегія формування бренду та розробка дизайну упаковки. Визначені стратегічні рішення, які впливають на маркетингову товарну політику підприємства. Наукова новизна дослідження полягає в сформованому авторському баченні економічного змісту і ролі маркетингової товарної політики підприємства; удосконаленні методики аналізу і оцінки управління товарною політикою підприємства; розроблено підходи до формування стратегічних рішень, які впливають на маркетингову товарну політику молокопереобного підприємства; представлено авторську методику побудови матриці позиціонування асортименту товарної групи за критерієм «сумарний дохід/темп зростання продажів». Результати дослідження можуть використовуватися на підприємствах під час управління товарною політикою. Пропозиції автора щодо удосконалення управління асортиментною політикою можуть бути впроваджені у діяльності молокопереробного підприємства.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectмаркетингова товарна політикаuk_UK
dc.subjectтоварний асортиментuk_UK
dc.subjectтоварна маркаuk_UK
dc.subjectупаковкаuk_UK
dc.titleУправління розвитком маркетингової товарної політики підприємстваuk_UK
dc.typeMaster Thesisuk_UK
dc.contributor.affiliationКафедра маркетингуuk_UK
dc.contributor.affiliation075 Маркетингuk_UK
dc.coverage.countryUAuk_UK
Розташовується у зібраннях:FEU_KR (2025)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
gura_2025.pdf801,98 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.