Please use this identifier to cite or link to this item:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29657| Title: | Фізична терапія дітей із церебральним паралічем |
| Authors: | Карпік, Катерина Олександрівна |
| Affiliation: | Кафедра фізичної терапії та ерготерапії 227 Терапія та реабілітація |
| Bibliographic description (Ukraine): | Карпік К. О. Фізична терапія дітей із церебральним паралічем : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 227 Терапія та реабілітація / наук. кер. Н. Б. Грейда ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2025. 71 с. |
| Issue Date: | 2025 |
| Date of entry: | 2-Dec-2025 |
| Publisher: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
| Country (code): | UA |
| Supervisor: | Грейда, Наталія Богданівна |
| Keywords: | велика моторика гнучкість тулуба методи фізичної терапії сила захоплення рук |
| Abstract: | Ефективність активних вправ для покращення грубої рухової активності/участі дітей із церебральним паралічем (ЦП) підтверджена переконливими позитивними доказами аналізу наукових досліджень. Було доведено, що активні фізичні вправи покращують загальну моторику дітей з церебральним паралічем, які ходять/напівходять. Покращення постурального балансу у дітей з церебральним паралічем було підтверджено помірним рівнем доказів: тренування великої моторики, іпотерапія, тренування на біговій доріжці без підтримки ваги тіла (no-BWS), тренування, націлене на тулуб, і тренування реактивної рівноваги. Результати дослідження доводять ефективність застосування програми фізичної терапії в реабілітації дітей з церебральним паралічем. Фізична терапія має позитивний вплив на м’язову силу та рухливість у дітей зі спастичним та дискінетичним ЦП. |
| URI: | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29657 |
| Content type: | Master Thesis |
| Appears in Collections: | FM_KR (2025) |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Karpik_2025.pdf | 1,25 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.