Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29651
Title: Digital-інструменти у формуванні конкурентоспроможності туристичного бізнесу
Authors: Тищук, Інна Володимирівна
Affiliation: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Bibliographic description (Ukraine): Тищук І. В. Digital-інструменти у формуванні конкурентоспроможності туристичного бізнесу. Культурна спадщина та природно-ресурсний потенціал у розвитку туризму та громад: наукові засади, практики, колаборація : матеріали міжнародної науково-практичної конференції (до 35-річчя катедри країнознавства та туризму Київського національного університету імені Тараса Шевченка) (Київ, 21 листопада 2025 р.). К. : ТОВ «Геопринт», 2025. С. 284-287.
Conference/Event: Культурна спадщина та природно-ресурсний потенціал у розвитку туризму та громад: наукові засади, практики, колаборація
Issue Date: Dec-2025
Date of entry: 2-Dec-2025
Publisher: Київський національний університет імені Тараса Шевченка
Country (code): UA
Place of the edition/event: ТОВ «Геопринт»
Keywords: цифрова трансформація
конкурентоспроможність
Page range: 284-287
Abstract: У сучасних умовах цифрова трансформація відіграє ключову роль у розвитку туристичного бізнесу. Використання цифрових технологій суттєво змінює підходи до маркетингу та просування туристичних послуг. Зокрема, створення вебсайтів і мобільних застосунків, активне використання соціальних медіа, впровадження штучного інтелекту та смарт-технологій у готельному господарстві сприяють розширенню клієнтської бази та формуванню персоналізованих пропозицій.
URI: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29651
Content type: Conference Abstract
Appears in Collections:Наукові роботи (FGEO)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
tytul.png212,92 kBimage/pngView/Open
zmist.png167,42 kBimage/pngView/Open
tezy2025.pdf301,29 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.