Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29634| Назва: | Аналіз батьківсько-дитячих взаємин підлітків із самопошкоджуючою поведінкою |
| Автори: | Коломієць, Тетяна Сергіївна |
| Приналежність: | Кафедра практичної психології та психодіагностики 053 Психологія |
| Бібліографічний опис: | Коломієць Т. С. Аналіз батьківсько-дитячих взаємин підлітків із самопошкоджуючою поведінкою : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 053 Психологія / наук. кер. Р. П. Федоренко ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2025. 77 с. |
| Дата публікації: | 2025 |
| Дата внесення: | 1-гру-2025 |
| Видавництво: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
| Науковий керівник: | Федоренко, Раїса Петрівна |
| Теми: | самопошкодження емоційна регуляція підлітковий вік підлітки психологічні чинники батьківсько-дитячі взаємини |
| Короткий огляд (реферат): | Робота присвячена дослідженню несуїцидальної самопошкоджуючої поведінки як дезадаптивного засобу емоційного подолання, клінічна та соціальна значущість якого стрімко зростає у молодіжній популяції. У вступі описано актуальність теми дослідження «Аналіз батьківсько-дитячих взаємин підлітків із самопошкоджуючою поведінкою». У першому розділі розглянуто поняття самопошкодження та його причини. Зосереджено увагу на видах самопошкоджуючої поведінки, поширеності серед підлітків та її наслідках для психічного здоров’я. Також розглянуто характеристику підліткового віку, вплив кризи та стосунків із батьками на самопошкоджуючі дії підлітків. У другому розділі описані методики емпіричного дослідження підлітків, схильних до самопошкоджуючих дій. Відзначено, що самопошкодження – це складний психологічний механізм, до якого часто вдаються як до методу подолання емоційного болю. У третьому розділі розроблено корекційну програму з двома заняттями для підлітків (формування цінності життя) та одного для їх батьків (для кращого розуміння своєї дитини). Програма включає усвідомлення важливості життя, розвиток умінь контролювати власні емоції, опанування ефективних способів долання складних ситуацій, а також спрямованість на посилення щирості та взаємної підтримки в родині. В результаті проведеного дослідження було визначено, що самопошкоджуюча поведінка не корелює з взаєминами із батьками. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29634 |
| Тип вмісту: | Master Thesis |
| Розташовується у зібраннях: | FPsy_KR (2025) |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| kolomiyetsʹ_2025.pdf | 1,75 MB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.