Please use this identifier to cite or link to this item:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29540| Title: | Соціологічна освіта у контексті освіти для сталого розвитку |
| Authors: | Любчук, Валентина Василівна |
| Bibliographic description (Ukraine): | Любчук В. В. Соціологічна освіта у контексті освіти для сталого розвитку. Світоглядна освіта молоді в умовах сучасних викликів : зб. наук. праць : матеріали міжнародної наукової конференції - п’ятих академічних читань імені професора Романа Арцишевського (20-22 червня 2025 р., м. Луцьк) / упоряд. А. М. Семенов, А. І. Яручик. Луцьк : Вежа-Друк, 2025. С. 79-82. |
| Conference/Event: | Світоглядна освіта молоді в умовах сучасних викликів |
| Issue Date: | Jun-2025 |
| Date of entry: | 27-Nov-2025 |
| Publisher: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
| Country (code): | UA |
| Place of the edition/event: | Вежа-Друк, |
| Keywords: | соціологічна освіта сталий розвиток освіта для сталого розвитку |
| Page range: | 79-82 |
| Abstract: | У публікації розглядаються особливості соціологічної освіти у контексті освіти для сталого розвитку. Зокрема підкреслюється, що попри виклики, спричинені пандемією та війною, соціологічна освіта розвивається, обирає оптимальні форми для функціонування, дослідження тапідготовки спеціалістів. |
| URI: | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29540 |
| References (Ukraine): | 1. Andersone R. The Content Reform of Education for Sustainable Development. Rural Environment. Education. Personality. (REEP). Proceedings of the International Scientific Conference. Jelgava: LLU, 2015. Вип.8. Р. 75–81 2. Радкевич В. О. Сталий розвиток професійної освіти на основі державно-приватного партнерства. Професійна освіта в умовах сталого розвитку суспільства: Монографія. К.: Інститут професійної освіти НАПН України. 2024. 736 с. |
| Content type: | Conference Abstract |
| Appears in Collections: | Наукові роботи (FH) |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| tezy_chervn..pdf | 506,72 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.