Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29506Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Луканьова, Людмила Олексіївна | - |
| dc.date.accessioned | 2025-11-27T09:41:05Z | - |
| dc.date.available | 2025-11-27T09:41:05Z | - |
| dc.date.issued | 2024-12 | - |
| dc.identifier.citation | Луканьова, Л. (2025). Єдність психолого-медико-педагогічного підходу до корекції порушень когнітивного розвитку у дітей з порушеннями інтелектуального розвитку. Інноваційна педагогіка. 2025. Вип.78. Том 2. С.60–64. DOI https://doi.org/10.32782/2663-6085/2024/78.2.11 | uk_UK |
| dc.identifier.uri | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29506 | - |
| dc.description.abstract | У поданих матеріалах визначено та науково обґрунтовано сучасні науково-методичні напрямки організації спеціальної та інклюзивної освіти дітей дошкільного та молодшого шкільного віку із порушеннями когнітивного розвитку: створення сприятливих соціальних умов для розвитку дітей з особливими освітніми потребами; проведення комплексних корекційно-реабілітаційних заходів, спрямованих як на подолання (корекцію, реабілітацію) наявних порушень розвитку, так і на пропедевтику можливих вторинних порушень; нівелювання наслідків пізнавальної, соціальної i емоційної депривації, формування у їх здорових однолітків адекватних уявлень про товаришів із психофізичними порушеннями, а також забезпечення усім здобувачам освіти, без виключення, рівних прав на отримання якісних освітніх послуг. Автором надано корисні методичні поради фахівцям щодо практичної організації освітнього процесу дітей з когнітивними порушеннями (із затримкою психічного розвитку, розладами аутистичного спектра, із гіперактивним розладом із дефіцитом уваги та легкими порушеннями інтелекту); окреслено бар’єри в навчанні та участі таких дітей; охарактеризовано особливості оцінювання та психолого-педагогічного супроводу учнів; запропоновано корекційні технології, методики та методи роботи з дітьми з порушеннями когнітивного розвитку. | uk_UK |
| dc.format.extent | 60-64 | - |
| dc.language.iso | uk | uk_UK |
| dc.publisher | ПУ «Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій» | uk_UK |
| dc.subject | інклюзивне освітнє середовищее | uk_UK |
| dc.subject | порушення мовлення | uk_UK |
| dc.subject | соціальна взаємодія | uk_UK |
| dc.subject | служба психолого-педагогічного супроводу | uk_UK |
| dc.subject | когнітивні порушення | uk_UK |
| dc.subject | діти з особливими освітніми потребами | uk_UK |
| dc.title | Єдність психолого-медико-педагогічного підходу до корекції порушень когнітивного розвитку у дітей з порушеннями інтелектуального розвитку | uk_UK |
| dc.type | Article | uk_UK |
| dc.identifier.doi | https://doi.org/10.32782/2663-6085/2024/78.2.11 | - |
| dc.citation.issue | 78 | - |
| dc.citation.journalTitle | Інноваційна педагогіка | - |
| dc.citation.volume | 2 | - |
| dc.contributor.affiliation | Волинський національний університет імені Лесі Українки | uk_UK |
| dc.coverage.country | UA | uk_UK |
| dc.coverage.placename | Херсон | uk_UK |
| dc.relation.references | 1. Бабяк О. О., Баташева Н. І., Душка А. М., Недозим Н. В. Стандартизація навчання школярів з порушеннями когнітивного розвитку: навчально-методичний посібник, за ред. Засенко В. В., Прохоренко Л. І., 2019, 332 с. | uk_UK |
| dc.relation.references | 2. Боряк О. Теорія і практика формування мовленнєвої діяльності розумово відсталих дітей молодшого шкільного віку. Київ, 2019. 568 с. | uk_UK |
| dc.relation.references | 3. Дерень О., Пруська А., Рибак Ю. Діти із синдромом Дауна: факти, навчання, допомога. Методичні рекомен-дації. Проект «Інклюзивна освіта: крок за кроком», 2015. 21 с. | uk_UK |
| dc.relation.references | 4. Казачінер О., Бойчук Ю. Ефективні методики розвитку мовлення дітей з синдромом Дауна. Науковий жур-нал «Психологічні травелоги». 2022. No1. С. 197-211. | uk_UK |
| dc.relation.references | 5. Пиляєва Н.С. Проблема вивчення праксису та його відхилень у спеціальній літературі. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах, 2021. No 77, Т. 2, С. 38–43. | uk_UK |
| dc.subject.udc | 376-056.2/3]:159.922.76+615.851.4 | uk_UK |
| Розташовується у зібраннях: | Наукові роботи (FP) | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 25.pdf | 167,99 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.