Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29460
Назва: Формування безпекової медіаграмотності учнів у позакласній роботі з географії засобами сучасних медіапроєктів
Автори: Ткачук, Надія Михайлівна
Кошляцький, Дмитро Андрійович
Приналежність: Волинський національний університет імені Лесі Українки, доцент кафедри економічної та соціальної географії географічного факультету, кандидат педагогічних наук, доцент
Волинський національний університет імені Лесі Українки, здобувач другого (магістерського) рівня вищої освіти географічного факультету, група Гео-63 МО
Бібліографічний опис: Ткачук Н. М., Кошляцький Д. А. Формування безпекової медіаграмотності учнів у позакласній роботі з географії засобами сучасних медіапроєктів. Суспільно-географічні чинники розвитку регіонів : матер. ХІ Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Луцьк, 06–07 листопада 2025 р.) / за ред. Ю. М. Барського, В. Й.Лажніка. Луцьк : ФОП Мажула Ю.М., 2025. С. 201-203.
Конференція/захід: Суспільно-географічні чинники розвитку регіонів
Дата публікації: 7-лис-2025
Дата внесення: 26-лис-2025
Видавництво: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: ФОП Мажула Ю. М.
УДК: 37.016:91:004.738.569
Теми: освіта
медіаосвіта
безпека
медіаграмотність
медіапроєкти
географія
позакласна робота
Діапазон сторінок: 201-203
Короткий огляд (реферат): Формування медіаграмотності у сучасній школі є ключовим аспектом реалізації компетентнісного підходу в освіті, адже воно забезпечує підготовку учнів до свідомого та безпечного життя в інформаційному суспільстві, сприяє розвитку критичного мислення, уміння аналізувати, перевіряти й інтерпретувати інформацію з різних медіаджерел. Особливої значущості цей процес набуває у позакласній роботі з географії, де учні мають змогу практично застосовувати здобуті знання, досліджуючи медіатексти географічного змісту, виявляючи фейки та маніпуляції, пов’язані з природними явищами, кліматичними змінами чи глобальними процесами. Такі форми діяльності формують безпекову медіакомпетентність, розвивають навички верифікації інформації та усвідомлення відповідальності за власну інформаційну поведінку в медіапросторі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29460
Перелік літератури: 1. Медіаосвітній комікс на заняттях у загальноосвітній та вищій школі : навчально-методичний посібник / Волошенюк О. В., Дегтярьова Г. А., Мокрогуз О. П., Пантін О. В., Шаламов Р. В., Чорний О. В. / за ред. Волошенюк О. В. Київ : Академія української преси, Центр вільної преси, 2023. 131 с.
2. Шаповал О. В., Шаповал Ю. П., Волошенюк О. В. Як створити медіаосвітній комікс : навчально-методичний посібник / за ред. Волошенюк О. В. Київ : Академія української преси, Центр вільної преси, 2023. 56 с.
3. Янкович О. Медіаосвіта в загальноосвітній школі : навчально-методичний посібник. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2016. 160 с.
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FGEO)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
bezpek_mediagram.pdf717,05 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.