Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29448
Title: Вплив інтелектуальних порушень на комунікативну діяльність дитини дошкільного віку
Authors: Шевчук, Наталія Володимирівна
Bibliographic description (Ukraine): Шевчук, Н. Вплив інтелектуальних порушень на комунікативну діяльність дитини дошкільного віку. Дошкільна та спеціальна освіта в умовах модернізації: проблеми, інновації, перспективи: збірник матеріалів Всеукраїнської студентської конференції (30 травня 2025 р. ). Івано-Франківськ, 2025. С. 189-191
Conference/Event: Дошкільна та спеціальна освіта в умовах модернізації: проблеми, інновації, перспективи
Issue Date: May-2025
Date of entry: 26-Nov-2025
Publisher: Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника
Country (code): UA
Place of the edition/event: Івано-Франківськ
Supervisor: Луканьова, Людмила Олексіївна
Keywords: інтелектуальний розвиток
комунікативна функція мовлення
соціальна взаємодія
індивідуальний підхід
Page range: 189-191
Abstract: Інтелектуальні порушення значно ускладнюють комунікативний розвиток дітей дошкільного віку, впливаючи на якість мовлення, розуміння зверненої мови та здатність до взаємодії з оточенням. Такі діти часто мають труднощі з ініціюванням спілкування, підтриманням діалогу та засвоєнням соціальних норм комунікації. Це може призводити до ізоляції, емоційної замкненості та обмежених можливостей для розвитку. Проте, якщо вчасно розпочати допомогу, застосувати індивідуальний підхід, залучити кваліфікованих спеціалістів та активну участь сім'ї, комунікативні вміння дитини можна поступово покращити. Важливу роль у цьому відіграє створення сприятливого мовного оточення, використання ігор у навчанні та заохочення дитини до активної взаємодії з іншими.
URI: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29448
Content type: Conference Abstract
Appears in Collections:Наукові роботи студентів та аспірантів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
shevchuk.pdf276,05 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.