Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29444
Title: Формування соціально-комунікативних навичок у дітей дошкільного віку з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного середовища
Authors: Міхнова, Дарина Вікторівна
Bibliographic description (Ukraine): Міхнова. Д. Формування соціально-комунікативних навичок у дітей дошкільного віку з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного середовища. Дошкільна та спеціальна освіта в умовах модернізації: проблеми, інновації, перспективи: збірник матеріалів Всеукраїнської студентської конференції (30 травня 2025 р.). Івано-Франківськ, 2025. С. 183-185
Conference/Event: Дошкільна та спеціальна освіта в умовах модернізації: проблеми, інновації, перспективи
Issue Date: May-2025
Date of entry: 26-Nov-2025
Publisher: Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника
Country (code): UA
Place of the edition/event: Івано-Франківськ
Supervisor: Луканьова, Людмила Олексіївна
Keywords: Спеціальна та інклюзивна освіта.
порушення інтелектуального розвитку
соціальна взаємодія
індивідуальний підхід
Page range: 183-185
Abstract: Переважна більшість дітей з особливими освітніми потребами мають складнощі в комунікативній сфері через когнітивні, мовленнєві чи сенсорні порушення, а також через обмежений соціальний досвід. Успішне формування соціально-комунікативних навичок можливе за умови застосування ефективних методик, серед яких особливе місце займають сюжетно-рольові ігри, елементи казкотерапії, сенсорні та логопедичні вправи, піктограми й жестова комунікація, а також моделювання типових життєвих ситуацій. Усі ці засоби сприяють розвитку вміння встановлювати контакт із ровесниками й дорослими, формуванню емпатії, саморегуляції та позитивної поведінки.
URI: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29444
Content type: Conference Abstract
Appears in Collections:Наукові роботи студентів та аспірантів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mihnova.pdf279,6 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.