Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29365
Назва: Інтегровані маркетингові комунікації
Автори: Савчук, Ярослава Олександрівна
Приналежність: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Бібліографічний опис: Савчук Я. О. Інтегровані маркетингові комунікації: методичні вказівки до самостійної роботи / Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк , 2025. 37 с.
Дата публікації: 2025
Дата внесення: 25-лис-2025
Видавництво: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Країна (код): UA
УДК: 339.138:659.4(07.034)
Теми: Маркетинг
Короткий огляд (реферат): Методичні вказівки до самостійної роботи з добувачів містять програму освітнього компонента, питання для обговорення, питання для самоконтролю, навчальні завдання для самостійної роботи, практичні завдання для самостійної роботи, перелік питань на іспит, теми рефератів, список рекомендованої літератури. Рекомендовано студентам освітнього ступеня «магістр» спеціальності D5 «Маркетинг» ОП «Маркетинг та міжнародна логістика» денної форми навчання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29365
Тип вмісту: Methodical recommendations
Розташовується у зібраннях:Навчально-методичні матеріали (FEU)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
876.pdf1,79 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.