Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29265
Title: Івент-менеджмент як дієвий інструмент формування бренду регіону
Authors: Буняк, Надія Михайлівна
Affiliation: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Bibliographic description (Ukraine): Буняк Н. М. Івент-менеджмент як дієвий інструмент формування бренду регіону. Економіко-правові аспекти господарювання: сучасний стан, ефективність та перспективи: матеріали XІ Міжнародної науково-практичної конференції (Одеса, ОНЕУ, 10-11 жовтня 2025 р.). Одеса, 2025. С. 50–51.
Conference/Event: Економіко-правові аспекти господарювання: сучасний стан, ефективність та перспективи
Issue Date: Oct-2025
Date of entry: 20-Nov-2025
Publisher: Одеський національний економічний університет
Country (code): UA
Place of the edition/event: Одеський національний економічний університет
Keywords: івент
івент-менеджмент
бренд
бренд регіону
Page range: 50-51
Abstract: Досліджено особливості івент-менеджменту як інструменту формування бренду регіону. Обґрунтовано, у теперішніх реаліях івент-менеджмент є незамінним, динамічним та потужним інструментом формування та просування бренду регіону. Забезпечуючи прямий, інтерактивний та емоційно насичений досвід, івенти перетворюють абстрактне поняття «бренд» на реальні, пам’ятні асоціації. Успішна реалізація його потенціалу вимагає не просто організації якісного заходу, а його стратегічної інтеграції у загальну політику регіону.
URI: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29265
Content type: Conference Abstract
Appears in Collections:Наукові роботи (FEU)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Buniak_Odesa.pdf388,96 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.