Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29210
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorТерещук, Оксана Степанівна-
dc.contributor.authorОстровський, Юрій Юрійович-
dc.date.accessioned2025-11-19T11:58:42Z-
dc.date.available2025-11-19T11:58:42Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationОстровський Ю. Ю. Підвищення лояльності споживачів ресторанного підприємства «На пагорбі» : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 241 Готельно-ресторанна справа / наук. кер. О. С. Терещук ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2024. 58 с.uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29210-
dc.description.abstractУ кваліфікаційній роботі обгрунтовано сутність поняття лояльність споживачів підприємств ресторанного бізнесу та визначені основні інструментами формування такої лояльності. а саме, відповідність асортименту страв, відповідність змінних комплексу маркетингу перевагам цільової аудиторії. використання карт постійного гостя у поєднанні з інформаційною системою, проведення заходів щодо формування прихильності клієнтів до ресторану. Здійснено організаційно-управлінський аналіз ресторану «На пагорбі», проведено оцінку конкурентоспроможності закладу на ринку ресторанних послуг громади. В ході дослідження лояльності споживачів закладу з'ясувалося, що індекс лояльності клієнтів ресторану «На пагорбі» складає 51,6%, значення цього індексу зумовлюється незадоволеність клієнтів якістю обслуговування у ресторані; незадоволеність клієнтів часом очікування замовлення; незадоволеність клієнтів асортиментом страв у меню ресторану. Запропоновані заходи залучення відвідувачів ресторанного підприємства та обгрунтовано шляхи підвищення лояльності гостей до закладу, за допомогою цінових та нецінових методів, партнерських програм, мотивації персоналу та підвищення кваліфікації обслуговуючого персоналу ресторанного підприємства «На пагорбі».uk_UK
dc.subjectлояльністьuk_UK
dc.subjectспоживачuk_UK
dc.subjectресторанне підприємствоuk_UK
dc.subjectпідвищення лояльностіuk_UK
dc.titleПідвищення лояльності споживачів ресторанного підприємства «На пагорбі»uk_UK
dc.typeBachelor Thesisuk_UK
dc.contributor.affiliationКафедра готельно-ресторанної справи, туризму і рекреаціїuk_UK
dc.contributor.affiliation241 Готельно-ресторанна справаuk_UK
dc.coverage.countryUAuk_UK
Розташовується у зібраннях:FGEO_KR (2024)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ostrovski_2024.pdf1,43 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.