Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29196
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorЄрко, Ірина Володимирівна-
dc.contributor.authorКошлата, Яніна Іванівна-
dc.date.accessioned2025-11-19T10:34:08Z-
dc.date.available2025-11-19T10:34:08Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationКошлата Я. І. Аналіз та впровадження нових стратегій маркетингового просування кафе «Pur Pur» у місті Луцьк : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 241 Готельно-ресторанна справа / наук. кер. І. В. Єрко ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2024. 50 с.uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29196-
dc.description.abstractРобота присвячена аналізу та впровадженню нових стратегій маркетингового просування кафе «Pur-Pur» у місті Луцьк. Метою дослідження є вивчення поточного стану розвитку закладу, виявлення його конкурентних переваг та слабкостей, а також розробка та реалізація нових стратегій маркетингу для залучення більшої кількості клієнтів та підвищення прибутковості. У роботі проведено аналіз зовнішнього середовища кафе «Pur-Pur», включаючи аналіз ринку, споживчих уподобань та конкурентів. На основі цього аналізу розроблені нові стратегії маркетингу, зокрема використання цифрових медіа, соціальних мереж, організація тематичних заходів та акцій, а також удосконалення сервісу та рекламної кампанії. Результатом роботи буде реалізація нових стратегій маркетингового просування, що сприятиме підвищенню відвідуваності та популярності кафе «Pur-Pur» серед мешканців та відвідувачів міста Луцьк.uk_UK
dc.subjectстратегіяuk_UK
dc.subjectмаркетингове просуванняuk_UK
dc.subjectконкурентоздатністьuk_UK
dc.subjectвнутрішнє середовищеuk_UK
dc.subjectзовнішнє середовищеuk_UK
dc.titleАналіз та впровадження нових стратегій маркетингового просування кафе «Pur Pur» у місті Луцькuk_UK
dc.typeBachelor Thesisuk_UK
dc.contributor.affiliationКафедра готельно-ресторанної справи, туризму і рекреаціїuk_UK
dc.contributor.affiliation241 Готельно-ресторанна справаuk_UK
dc.coverage.countryUAuk_UK
Розташовується у зібраннях:FGEO_KR (2024)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Koshlata_2024.pdf1,19 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.