Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29150
Назва: Структура етичної компетентності педагога
Автори: Мельник, Ірина Миколаївна
Приналежність: Волинський національний університеті імені Лесі Українки
Бібліографічний опис: Мельник І. М. Структура етичної компетентності педагога. Development Strategies for Modern Education and Science : Materials of the VI International Research and Practical Internet Conference (February 23–25, 2025) . Zdar nad Sazavou, 2025. С. 24-26.
Конференція/захід: Development Strategies for Modern Education and Science
Дата публікації: 23-лют-2025
Дата внесення: 17-лис-2025
Країна (код): CZ
Місце видання, проведення: Zdar nad Sazavou
JEL: педагогіка
Теми: педагогічна майстерність
виховання
структура етичної компетентності педагога
Діапазон сторінок: 24-26
Короткий огляд (реферат): Поняття «етична компетентність» як базова складова професійної компетентності педагога увійшло в науковий обіг тільки наприкінці 90-х років і ще недостатньо вивчене в психолого-педагогічній науці. Термін «етична компетентність» педагога є складною нелінійною системою, яка формує свій науковий апарат, інтегруючи знання багатьох наукових дисциплін (філософія, соціологія, культурологія, педагогіка, психологія та ін.). Суть наукового підходу ґрунтується на тому, що споконвічно абсолютними і ціннісними орієнтирами розвитку людської свідомості були Істина, Добро, Краса. Ця аксіологічна тріада, як вважає В.Гриньова, є основою духовності, що зумовлює загальнолюдський сенс буття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29150
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FP)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
25134.pdf129,42 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.