Please use this identifier to cite or link to this item:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29150| Title: | Структура етичної компетентності педагога |
| Authors: | Мельник, Ірина Миколаївна |
| Affiliation: | Волинський національний університеті імені Лесі Українки |
| Bibliographic description (Ukraine): | Мельник І. М. Структура етичної компетентності педагога. Development Strategies for Modern Education and Science : Materials of the VI International Research and Practical Internet Conference (February 23–25, 2025) . Zdar nad Sazavou, 2025. С. 24-26. |
| Conference/Event: | Development Strategies for Modern Education and Science |
| Issue Date: | 23-Feb-2025 |
| Date of entry: | 17-Nov-2025 |
| Country (code): | CZ |
| Place of the edition/event: | Zdar nad Sazavou |
| JEL: | педагогіка |
| Keywords: | педагогічна майстерність виховання структура етичної компетентності педагога |
| Page range: | 24-26 |
| Abstract: | Поняття «етична компетентність» як базова складова професійної компетентності педагога увійшло в науковий обіг тільки наприкінці 90-х років і ще недостатньо вивчене в психолого-педагогічній науці. Термін «етична компетентність» педагога є складною нелінійною системою, яка формує свій науковий апарат, інтегруючи знання багатьох наукових дисциплін (філософія, соціологія, культурологія, педагогіка, психологія та ін.). Суть наукового підходу ґрунтується на тому, що споконвічно абсолютними і ціннісними орієнтирами розвитку людської свідомості були Істина, Добро, Краса. Ця аксіологічна тріада, як вважає В.Гриньова, є основою духовності, що зумовлює загальнолюдський сенс буття |
| URI: | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29150 |
| Content type: | Conference Abstract |
| Appears in Collections: | Наукові роботи (FP) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.