Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29146
Назва: Вплив електронної комерції на інновації бізнес-моделей та нові технології продажу на ринку
Автори: Шостак, Людмила Василівна
Ліпич, Любов Григорівна
Павлова, Світлана Володимирівна
Приналежність: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Луцький національний технічний університет
Вища соціально-економічна школа в Пшеворську
Бібліографічний опис: Шостак Л., Ліпич Л., Павлова С. (2025). Вплив електронної комерції на інновації бізнес-моделей та нові технології продажу на ринку. Київський економічний науковий журнал, (9), 302-309. https://doi.org/10.32782/2786-765X/2025-9-40
Журнал/збірник: Київський економічний науковий журнал
Випуск/№ : 9
Дата публікації: 2025
Дата внесення: 17-лис-2025
Країна (код): UA
УДК: 658.8
JEL: M31
L86
O33
Теми: електронна комерція
конкуренція
бізнес-моделі
інновації
цифрові технології
продаж
автоматизація
штучний інтелект
великі дані
цифрова економіка
споживча поведінка
технології продажу
бізнес-стратегії
трансформація
маркетинг
інтернет-комерція
новітні технології
цифрові інструменти
адаптація бізнесу
конкурентоспроможність
Діапазон сторінок: 302-309
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена комплексному дослідженню впливу електронної комерції на еволюцію бізнес-моделей та інтеграцію новітніх технологій продажу в сучасних ринкових умовах. У контексті глобалізації та стрімкого розвитку цифрових технологій електронна комерція виступає ключовим фактором, що сприяє оптимізації бізнес-процесів, покращенню ефективності операцій та змінам у підходах до взаємодії з кінцевими спожи-вачами. Особлива увага зосереджена на аналізі інноваційних технологій, таких як штучний інтелект, великі дані, автоматизація операцій та інші сучасні рішення, що дозволяють підвищити якість обслуговування спо-живачів, знизити витрати та забезпечити індивідуалізований підхід до продажу товарів і послуг. У роботі також розглядається вплив електронної комерції на зміну споживчих звичок, підвищення вимог до зручності та швидкості здійснення покупок, а також адаптацію бізнесів до цих змін для підтримки конкурентоспро-можності. Окрім того, автори аналізують потенційні виклики, з якими стикаються компанії при впровадженні нових бізнес-моделей в умовах цифрової економіки, та оцінюють їхній вплив на ринок. На основі сучасних трендів стаття робить прогноз щодо розвитку електронної комерції, підкреслюючи значення глобальних еко-номічних змін та майбутніх інновацій, які визначатимуть конкурентні переваги на ринку
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29146
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FEU)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
25487.pdf621,51 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.