Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29065| Назва: | Вплив батьківського виховання на процес психологічної сепарації в юнацькому віці |
| Автори: | Данилюк, Лілія Русланівна |
| Приналежність: | Кафедра практичної психології та психодіагностики 053 Психологія |
| Бібліографічний опис: | Данилюк Л. Р. Вплив батьківського виховання на процес психологічної сепарації в юнацькому віці : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 053 Психологія / наук. кер. Г. А. Козак ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2025. 68 с. |
| Дата публікації: | 2025 |
| Дата внесення: | 13-лис-2025 |
| Видавництво: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
| Науковий керівник: | Козак, Галина Анатоліївна |
| Теми: | психологічна сепарація юнацький вік стиль батьківського виховання прив’язаність автономія |
| Короткий огляд (реферат): | Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню впливу батьківського виховання на процес психологічної сепарації, а також розробці рекомендацій для батьків щодо підтримки процесу психологічної сепарації та створення тренінгової програми щодо розвитку психологічної автономії юнаків та юнок. У першому розділі представлено теоретико-методологічні засади дослідження, розкрито сучасні наукові підходи до вивчення феномену психологічної сепарації, особливості психологічної сепарації в юнацькому віці та охарактеризовано стилі батьківського виховання. Другий розділ має емпіричний характер і містить опис вибірки, методів дослідження та результати психодіагностики, що дозволили виявити взаємозв’язок між типами батьківського виховання та рівнем психологічної сепарації юнаків і юнок. У третьому розділі представлено тренінгову програму розвитку психологічної автономії, а також практичні рекомендації для батьків, що спрямовані на формування здорових відносин між дітьми та дорослими, підтримку процесу сепарації та становлення особистісної зрілості молоді. Робота має як теоретичне, так і практичне значення, адже її результати можуть бути використані психологами, педагогами, соціальними працівниками у процесі консультування сімей та організації тренінгових занять із розвитку автономії в юнацькому віці. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29065 |
| Тип вмісту: | Master Thesis |
| Розташовується у зібраннях: | FPsy_KR (2025) |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| danylyuk_2025.pdf | 1,01 MB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.