Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29065
Назва: Вплив батьківського виховання на процес психологічної сепарації в юнацькому віці
Автори: Данилюк, Лілія Русланівна
Приналежність: Кафедра практичної психології та психодіагностики
053 Психологія
Бібліографічний опис: Данилюк Л. Р. Вплив батьківського виховання на процес психологічної сепарації в юнацькому віці : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 053 Психологія / наук. кер. Г. А. Козак ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2025. 68 с.
Дата публікації: 2025
Дата внесення: 13-лис-2025
Видавництво: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Науковий керівник: Козак, Галина Анатоліївна
Теми: психологічна сепарація
юнацький вік
стиль батьківського виховання
прив’язаність
автономія
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню впливу батьківського виховання на процес психологічної сепарації, а також розробці рекомендацій для батьків щодо підтримки процесу психологічної сепарації та створення тренінгової програми щодо розвитку психологічної автономії юнаків та юнок. У першому розділі представлено теоретико-методологічні засади дослідження, розкрито сучасні наукові підходи до вивчення феномену психологічної сепарації, особливості психологічної сепарації в юнацькому віці та охарактеризовано стилі батьківського виховання. Другий розділ має емпіричний характер і містить опис вибірки, методів дослідження та результати психодіагностики, що дозволили виявити взаємозв’язок між типами батьківського виховання та рівнем психологічної сепарації юнаків і юнок. У третьому розділі представлено тренінгову програму розвитку психологічної автономії, а також практичні рекомендації для батьків, що спрямовані на формування здорових відносин між дітьми та дорослими, підтримку процесу сепарації та становлення особистісної зрілості молоді. Робота має як теоретичне, так і практичне значення, адже її результати можуть бути використані психологами, педагогами, соціальними працівниками у процесі консультування сімей та організації тренінгових занять із розвитку автономії в юнацькому віці.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29065
Тип вмісту: Master Thesis
Розташовується у зібраннях:FPsy_KR (2025)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
danylyuk_2025.pdf1,01 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.