Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29059
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorМагдисюк, Людмила Іванівна-
dc.contributor.authorХом'як, Павло Павлович-
dc.date.accessioned2025-11-13T10:55:52Z-
dc.date.available2025-11-13T10:55:52Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationХом’як П. П. Психологічні особливості булінгу серед молоді та шляхи реабілітації : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 053 Психологія / наук. кер. Л. І. Магдисюк ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2025. 78 с.uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29059-
dc.description.abstractУ вступі описано актуальність дослідження психологічних особливостей булінгу серед молоді та шляхи реабілітації. У першому розділі досліджено поняття булінгу, як соціально-психологічне явище, впливає на всіх членів групи, де відбувається цькування, створюючи багаторівневу рольову систему. Для виникнення булінгу необхідні два елементи: агресивні напади та страждання. Цих двох елементів достатньо, щоб розпочати програму протидії булінгу, тому що може бути видима шкода здоров’ю (фізичному чи психічному). Психологічна реабілітація не замінює професійної індивідуальної терапії. В студентському контексті може бути більш доречним підхід, що підкреслює як відповідальність, так і прийняття рішень у стосунках, пов’язаних з насильством. Ефективність реабілітаційних психологічних втручань для травмованих осіб визначається підвищенням фонового рівня, стабілізацією та зменшенням надмірних і ризикованих практик побудови життя та досягненням певного балансу між ними. У другому розділі представлено результати емпіричного дослідження психологічних особливостей булінгу серед молоді які показали, що хоча явище не є широко поширеним, окремі випадки агресії погіршують психологічний клімат і згуртованість у групах. Низька активність викладачів і відсутність знань серед студентів про боротьбу з булінгом сприяють погіршенню ситуації. У третьому розділі описано корекційно-реабілітаційну програму профілактики булінгу серед студентської молоді. Оскільки це завдання складне і потребує плану, його не можна виконати спонтанно чи без належної підготовки. Профілактика булінгу в освітньому середовищі охоплює різноманітні заходи. Всі вони повинні бути спрямовані на викорінення булінгу як явища. Практичне значення полягає у тому, що одержані результати зможуть використовувати у своїй діяльності психологи як в консультуванні так і в розробці нових тренінгових програмuk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectбулінгuk_UK
dc.subjectшляхи реабілітаціїuk_UK
dc.subjectпсихологічна допомогаuk_UK
dc.subjectмолодьuk_UK
dc.subjectсамооцінкаuk_UK
dc.subjectстудентиuk_UK
dc.subjectпереживанняuk_UK
dc.titleПсихологічні особливості булінгу серед молоді та шляхи реабілітаціїuk_UK
dc.typeMaster Thesisuk_UK
dc.contributor.affiliationКафедра практичної психології та психодіагностикиuk_UK
dc.contributor.affiliation053 Психологія-
Розташовується у зібраннях:FPsy_KR (2025)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
khomiak_2025.pdf1,21 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.