Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29057| Назва: | Психологічні особливості емоційного стану осіб, які працюють з дітьми з ООП |
| Автори: | Антонюк, Катерина Анатоліївна |
| Приналежність: | Кафедра практичної психології та психодіагностики 053 Психологія |
| Бібліографічний опис: | Антонюк К. А. Психологічні особливості емоційного стану осіб, які працюють з дітьми з ООП : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 053 Психологія / наук. кер. Л. І. Магдисюк ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2025. 83 с. |
| Дата публікації: | 2025 |
| Дата внесення: | 13-лис-2025 |
| Видавництво: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
| Науковий керівник: | Магдисюк, Людмила Іванівна |
| Теми: | емоційна сфера професійна деформація емоційний стан емоційний інтелект емоційна стійкість емоційне вигорання діти з ООП |
| Короткий огляд (реферат): | Метою дослідження було дослідити психологічні особливості емоційного стану осіб, які працюють з дітьми з ООП. У першому розділі теоретичний аспект дослідження: поняття «дитина з ООП», «емоційний стан», «емоційна сфера», особливості прояву та характеристика професійної деформації у фахівців, що працюють з дітьми з ООП. У другому розділі подано методичний інструментарій для діагностики емоційного стану як компонента емоційної сфери: емоційної стійкості, інтелекту, психічних станів та емоційного вигорання. Проведено аналіз результатів дослідження фахівців ГО «Центр розвитку дитини «Сходинка в майбутнє»» та незалежних працівників, а також визначено відмінності емоційного стану залежно від досвіду роботи з дітьми з ООП. У третьому розділі представлено та розроблено та апробовано програму психологічного тренінгу, яка спрамована на розвиток психологічної готовності молодих фахівців до роботи з дітьми з ООП. Новизна дослідження полягає в уточненні наукових уявлень про психологічні особливості емоційного стану осіб, які працюють з дітьми з ООП, із акцентом на вплив професійного досвіду. Практичне значення полягає у тому, що отримані дані обґрунтовують мету та необхідність ранньої діагностики, профілактики та корекції емоційної сфери фахівців. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29057 |
| Тип вмісту: | Master Thesis |
| Розташовується у зібраннях: | FPsy_KR (2025) |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| antoniuk_2025.pdf | 1,53 MB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.