Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29057
Назва: Психологічні особливості емоційного стану осіб, які працюють з дітьми з ООП
Автори: Антонюк, Катерина Анатоліївна
Приналежність: Кафедра практичної психології та психодіагностики
053 Психологія
Бібліографічний опис: Антонюк К. А. Психологічні особливості емоційного стану осіб, які працюють з дітьми з ООП : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 053 Психологія / наук. кер. Л. І. Магдисюк ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2025. 83 с.
Дата публікації: 2025
Дата внесення: 13-лис-2025
Видавництво: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Науковий керівник: Магдисюк, Людмила Іванівна
Теми: емоційна сфера
професійна деформація
емоційний стан
емоційний інтелект
емоційна стійкість
емоційне вигорання
діти з ООП
Короткий огляд (реферат): Метою дослідження було дослідити психологічні особливості емоційного стану осіб, які працюють з дітьми з ООП. У першому розділі теоретичний аспект дослідження: поняття «дитина з ООП», «емоційний стан», «емоційна сфера», особливості прояву та характеристика професійної деформації у фахівців, що працюють з дітьми з ООП. У другому розділі подано методичний інструментарій для діагностики емоційного стану як компонента емоційної сфери: емоційної стійкості, інтелекту, психічних станів та емоційного вигорання. Проведено аналіз результатів дослідження фахівців ГО «Центр розвитку дитини «Сходинка в майбутнє»» та незалежних працівників, а також визначено відмінності емоційного стану залежно від досвіду роботи з дітьми з ООП. У третьому розділі представлено та розроблено та апробовано програму психологічного тренінгу, яка спрамована на розвиток психологічної готовності молодих фахівців до роботи з дітьми з ООП. Новизна дослідження полягає в уточненні наукових уявлень про психологічні особливості емоційного стану осіб, які працюють з дітьми з ООП, із акцентом на вплив професійного досвіду. Практичне значення полягає у тому, що отримані дані обґрунтовують мету та необхідність ранньої діагностики, профілактики та корекції емоційної сфери фахівців.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29057
Тип вмісту: Master Thesis
Розташовується у зібраннях:FPsy_KR (2025)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
antoniuk_2025.pdf1,53 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.