Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29055
Назва: Маркетингові війни найбільших роздрібних торгових мереж FMCG в Україні та роль сучасних інформаційних технологій у конкурентній боротьбі
Автори: Лялюк, Алла Миколаївна
Милько, Інна Петрівна
Приналежність: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Волинський національний університет імені Лесі Українки
Бібліографічний опис: Лялюк А., Милько І. Маркетингові війни найбільших роздрібних торгових мереж FMCG в Україні та роль сучасних інформаційних технологій у конкурентній боротьбі. Економічний часопис Волинського національного університету імені Лесі Українки. 2025. № 2(42). С. 172–181. DOI: https://doi.org/10.29038/2786-4618-2025-02-172-181
Журнал/збірник: Економічний часопис Волинського національного університету імені Лесі Українки
Випуск/№ : 2(42)
Дата публікації: 9-чер-2025
Дата внесення: 13-лис-2025
Видавництво: Волинський національний університет імені Лесі Українки, Бібліотека
Країна (код): UA
УДК: 339.138:339.37]:004.9(477)
JEL: М31
L86
Теми: торгові мережі FMCG
акційні пропозиції
позиціювання власних торгових марок
інформаційні технології в продуктовому ритейлі
Діапазон сторінок: 171-182
Короткий огляд (реферат): Вступ. Загострення боротьби за споживача в умовах економічної нестабільності та цифрової трансформації вимагає пошуку оптимальних рішень для забезпечення конкурентоспроможності, персоналізації маркетингу та ефективності бізнес-процесів у сфері продуктового ритейлу. Метою статті є аналіз маркетингових війн найбільших роздрібних торгових мереж FMCG в Україні та визначення ролі сучасних інформаційних технологій у конкурентній боротьбі. Методи. Використання методів аналізу, порівняння і теоретичного узагальнення дозволило дослідити особливості застосування методів маркетингового просування та отримання конкурентних перваг у сфері продуктового ритейлу. Результати. У статті зроблено порівняння основних гравців на ринку продуктового ритейлу України, акційних пропозицій, позиціонування власних торгових марок, описано використання інформаційних технологій у ТОВ «АТБ-маркет» і ТОВ «Сільпо-Фуд». Висновки. Встановлено, що ТОВ «АТБ-маркет» та ТОВ «Сільпо-Фуд» використовують концептуально різні підходи до формування стратегій маркетингової боротьби та використання сучасних інформаційних технологій у сфері FMCG-ритейлу. ТОВ «АТБ-маркет» керується принципами масштабності, доступності та операційної ефективності, ТОВ «Сільпо-Фуд» приділяє особливу увагу формуванню лояльності через емоційний клієнтський досвід і інноваційний сервіс.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29055
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FEU)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
mylko_lialiuk.pdf580,22 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.