Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29049Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Луканьова, Людмила Олексіївна | - |
| dc.date.accessioned | 2025-11-13T09:54:53Z | - |
| dc.date.available | 2025-11-13T09:54:53Z | - |
| dc.date.issued | 2025-04 | - |
| dc.identifier.citation | Луканьова, Л. (2025). Психолого-педагогічні аспекти соціалізації та соціальної взаємодії осіб з порушеннями інтелектуального розвитку Theoretical and applied aspects of sustainable development of Ukrainian regions : scientific monograph. Riga, Latvia, 2025. Volume 1. С. 503 – 515. DOI: https://doi.org/10.30525/978-9934-26-539-6-22 | uk_UK |
| dc.identifier.uri | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29049 | - |
| dc.description | Найважливішим завданням сьогодення в педагогіці розглядається завдання повної реалізації прав на якісну освіту дітей з ООП. Це основна умова їх ефективної соціалізації, яка забезпечить таким дітям активну повноцінну участь в житті суспільства та успішну самореалізацію і соціальну діяльність. Обов’язком педагогів, родини, однолітків, всіх, хто її оточує, є життєва необхідність допомогти їй у цьому. Тільки в цих умовах ми зможемо в повній мірі соціалізувати дитину з особливими потребами, адже всі діти то наше майбутнє, і від їхньої діяльності теж буде залежати життя цілих поколінь. | uk_UK |
| dc.description.abstract | Представлений у статті матеріал окреслює та обґрунтовує сучасні інноваційні та практико-орієнтовані вектори соціалізації, соціальної адаптації та психолого-педагогічного супроводу в Україні: створення соціальних умов, сприятливих для їх розвитку, подолання наявних порушень розвитку (корекція, реабілітація) та можливих вторинних розладів здійснення комплексних корекційно-реабілітаційних заходів, спрямованих як на профілактику, так і на компенсацію наслідків соціально-педагогічної та емоційної депривації, забезпечення належної 524поінформованості дітей з нормальним розвитком про своїх однолітків зособливими освітніми потребами, а також рівного права всіх без винятку учнів на отримання якісних освітніх послуг. Забезпечити: узагальнення інклюзивної освіти та окреслення змістовних відмінностей (використання спеціальних інноваційних форм організації, індивідуально-диференційо-ване поглиблення змісту освіти та відповідне формування освіти). Розроблено уніфіковану схему створення інклюзивного освітнього середовища в закладах освіти. Це допоможе у розробці та впровадженні ефективних освітніх технологій, що ґрунтуються на ґрунтовному науковому та дитиноцентриському підході. | uk_UK |
| dc.language.iso | uk | uk_UK |
| dc.publisher | Baltija Publishing | uk_UK |
| dc.subject | Порушення інтелектуального розвитку | uk_UK |
| dc.subject | Інклюзивна освіта | uk_UK |
| dc.subject | соціальна взаємодія | uk_UK |
| dc.subject | корекція розвитку | uk_UK |
| dc.subject | соціальна адаптація | uk_UK |
| dc.subject | спеціальна освіта | uk_UK |
| dc.title | Психолого-педагогічні аспекти соціалізації та соціальної взаємодії осіб з порушеннями інтелектуального розвитку | uk_UK |
| dc.type | Book Chapter | uk_UK |
| dc.identifier.doi | https://doi.org/10.30525/978-9934-26-539-6-22 | - |
| dc.contributor.affiliation | Волинський національний університет імені Лесі Українки, просп. Волі, 13, м. Луцьк, Волинська область, Україна, старший викладач кафедри спеціальної та інклюзивної освіти | uk_UK |
| dc.coverage.placename | Рига | uk_UK |
| dc.relation.references | 1. Колупаєва А. Інклюзивна освіта: реалії та перспективи: Монографія. Серія: Інклюзивна освіта. 2009. 272с. | uk_UK |
| dc.relation.references | 2. Кузава І., Гац Г. Професійна готовність майбутніх спеціальних педагогів до впровадження інклюзивної освіти: монографія. European and global vectors for education development in Ukraine: Scientific monograph. Riga, Latvia : “Baltija Publishing”, 2022. С. 344–372. | uk_UK |
| dc.relation.references | 3. Малинович Л. Психологічні особливості взаємодії у сім’ях, де виховується дитина з порушеннями в розвитку. Збірник тез науково-практичної конференції з міжнародною участю «Психологія національної безпеки». 2017. С.174-176. | uk_UK |
| dc.relation.references | 4. Тарабасова Л. Соціалізація дітей з особливими потребами. Теоретико-методологічне дослідження. Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови. Випуск 9. С. 132–139. | uk_UK |
| Розташовується у зібраннях: | Наукові роботи (FP) | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 573-Chapter Manuscript-32617-1-10-20250403.pdf | 1,16 MB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.