Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29049
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛуканьова, Людмила Олексіївна-
dc.date.accessioned2025-11-13T09:54:53Z-
dc.date.available2025-11-13T09:54:53Z-
dc.date.issued2025-04-
dc.identifier.citationЛуканьова, Л. (2025). Психолого-педагогічні аспекти соціалізації та соціальної взаємодії осіб з порушеннями інтелектуального розвитку Theoretical and applied aspects of sustainable development of Ukrainian regions : scientific monograph. Riga, Latvia, 2025. Volume 1. С. 503 – 515. DOI: https://doi.org/10.30525/978-9934-26-539-6-22uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29049-
dc.descriptionНайважливішим завданням сьогодення в педагогіці розглядається завдання повної реалізації прав на якісну освіту дітей з ООП. Це основна умова їх ефективної соціалізації, яка забезпечить таким дітям активну повноцінну участь в житті суспільства та успішну самореалізацію і соціальну діяльність. Обов’язком педагогів, родини, однолітків, всіх, хто її оточує, є життєва необхідність допомогти їй у цьому. Тільки в цих умовах ми зможемо в повній мірі соціалізувати дитину з особливими потребами, адже всі діти то наше майбутнє, і від їхньої діяльності теж буде залежати життя цілих поколінь.uk_UK
dc.description.abstractПредставлений у статті матеріал окреслює та обґрунтовує сучасні інноваційні та практико-орієнтовані вектори соціалізації, соціальної адаптації та психолого-педагогічного супроводу в Україні: створення соціальних умов, сприятливих для їх розвитку, подолання наявних порушень розвитку (корекція, реабілітація) та можливих вторинних розладів здійснення комплексних корекційно-реабілітаційних заходів, спрямованих як на профілактику, так і на компенсацію наслідків соціально-педагогічної та емоційної депривації, забезпечення належної 524поінформованості дітей з нормальним розвитком про своїх однолітків зособливими освітніми потребами, а також рівного права всіх без винятку учнів на отримання якісних освітніх послуг. Забезпечити: узагальнення інклюзивної освіти та окреслення змістовних відмінностей (використання спеціальних інноваційних форм організації, індивідуально-диференційо-ване поглиблення змісту освіти та відповідне формування освіти). Розроблено уніфіковану схему створення інклюзивного освітнього середовища в закладах освіти. Це допоможе у розробці та впровадженні ефективних освітніх технологій, що ґрунтуються на ґрунтовному науковому та дитиноцентриському підході.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherBaltija Publishinguk_UK
dc.subjectПорушення інтелектуального розвиткуuk_UK
dc.subjectІнклюзивна освітаuk_UK
dc.subjectсоціальна взаємодіяuk_UK
dc.subjectкорекція розвиткуuk_UK
dc.subjectсоціальна адаптаціяuk_UK
dc.subjectспеціальна освітаuk_UK
dc.titleПсихолого-педагогічні аспекти соціалізації та соціальної взаємодії осіб з порушеннями інтелектуального розвиткуuk_UK
dc.typeBook Chapteruk_UK
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.30525/978-9934-26-539-6-22-
dc.contributor.affiliationВолинський національний університет імені Лесі Українки, просп. Волі, 13, м. Луцьк, Волинська область, Україна, старший викладач кафедри спеціальної та інклюзивної освітиuk_UK
dc.coverage.placenameРигаuk_UK
dc.relation.references1. Колупаєва А. Інклюзивна освіта: реалії та перспективи: Монографія. Серія: Інклюзивна освіта. 2009. 272с.uk_UK
dc.relation.references2. Кузава І., Гац Г. Професійна готовність майбутніх спеціальних педагогів до впровадження інклюзивної освіти: монографія. European and global vectors for education development in Ukraine: Scientific monograph. Riga, Latvia : “Baltija Publishing”, 2022. С. 344–372.uk_UK
dc.relation.references3. Малинович Л. Психологічні особливості взаємодії у сім’ях, де виховується дитина з порушеннями в розвитку. Збірник тез науково-практичної конференції з міжнародною участю «Психологія національної безпеки». 2017. С.174-176.uk_UK
dc.relation.references4. Тарабасова Л. Соціалізація дітей з особливими потребами. Теоретико-методологічне дослідження. Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови. Випуск 9. С. 132–139.uk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FP)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
573-Chapter Manuscript-32617-1-10-20250403.pdf1,16 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.