Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29000Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Крисанова, Тетяна Анатоліївна | - |
| dc.date.accessioned | 2025-11-11T12:34:38Z | - |
| dc.date.available | 2025-11-11T12:34:38Z | - |
| dc.date.issued | 2025 | - |
| dc.date.submitted | 2025 | - |
| dc.identifier.citation | Крисанова Т. Ротаційна модель у викладанні академічного письма аспірантам: практичний досвід застосування. Пріоритети германської та романської філології : збірник матеріалів XІХ Міжнародної наукової конференції, 20–22 червня 2025 року. Луцьк , 2025. С. 104–106. | uk_UK |
| dc.identifier.uri | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29000 | - |
| dc.description | Modern challenges of higher education, namely pandemic, war, digitalization of education, have led to an increase in demand for flexible and sustainable educational models. One of these is the blended learning model, which combines traditional teaching with digital technologies. The application of the rotational model of blended learning is especially relevant in the context of training postgraduates who must develop both professional competence and academic communication. The purpose of the study is to study the effectiveness of the rotational model in the formation of academic writing skills in postgraduates of non-linguistic specialties. Special attention is paid to writing academic articles as a key type of scientific activity. The experiment covered 2022–2024 and was conducted at the Lesya Ukrainka Volyn National University. | uk_UK |
| dc.description.abstract | Сучасні виклики вищої освіти, а саме пандемія, війна, цифровізація освіти, зумовили зростання попиту на гнучкі та стійкі освітні моделі. Однією з таких є модель змішаного навчання, що поєднує традиційне викладання із цифровими технологіями. Особливо актуальним є застосування ротаційної моделі змішаного навчання в контексті підготовки аспірантів, які мають розвивати як фахову компетентність, так і академічну комунікацію. Метою дослідження є вивчення ефективності ротаційної моделі у формуванні навичок академічного письма в аспірантів немовних спеціальностей. Особлива увага приділяється написанню академічних статей як ключовому виду наукової діяльності. Експеримент охопив 2022–2024 рр. і проводився на базі Волинського національного університету імені Лесі Українки. | uk_UK |
| dc.format.extent | 104-106 | - |
| dc.language.iso | uk | uk_UK |
| dc.publisher | Волинський національний університет імені Лесі Українки | uk_UK |
| dc.subject | ротаційна модель | uk_UK |
| dc.subject | rotational model | uk_UK |
| dc.subject | аспірант | uk_UK |
| dc.subject | postgraduate student | uk_UK |
| dc.subject | академічне письмо | uk_UK |
| dc.subject | academic writing | uk_UK |
| dc.subject | англійська мова | uk_UK |
| dc.subject | English | uk_UK |
| dc.subject | змішане навчання | uk_UK |
| dc.subject | blended learning | uk_UK |
| dc.title | Ротаційна модель у викладанні академічного письма аспірантам: практичний досвід застосування | uk_UK |
| dc.type | Conference Abstract | uk_UK |
| dc.citation.conference | Пріоритети германської і романської філології | - |
| dc.contributor.affiliation | Волинський національний університет імені Лесі Українки | uk_UK |
| dc.coverage.country | UA | uk_UK |
| dc.relation.references | 1. Flower, Linda, Hayes, John. 1981. “A cognitive process theory of writing”. College Composition and Communication, 32(4), 365–387. | uk_UK |
| dc.relation.references | 2. Garrison, D. Randy, Vaughan, Norman. 2008. Blended Learning in Higher Education: Framework, Principles, and Guidelines. San Francisco: Jossey-Bass. | uk_UK |
| dc.relation.references | 3. Hrastinski, Stefan. 2019. “What Do We Mean by Blended Learning?” TechTrends, 63(6), 564–569. | uk_UK |
| dc.relation.references | 4. Mintii Iryna. 2023. “Blended learning: definition, concept, and relevance”. Educational Dimension, 8, 85–111. | uk_UK |
| dc.relation.references | 5. Staker, Heather, Horn, Michael. 2012. Classifying K-12 blended learning. Mountain View, CA: Innosight Institute. | uk_UK |
| Розташовується у зібраннях: | Наукові роботи (FIF) | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| krysanova_tezy.pdf | 158,38 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.