Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29000
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКрисанова, Тетяна Анатоліївна-
dc.date.accessioned2025-11-11T12:34:38Z-
dc.date.available2025-11-11T12:34:38Z-
dc.date.issued2025-
dc.date.submitted2025-
dc.identifier.citationКрисанова Т. Ротаційна модель у викладанні академічного письма аспірантам: практичний досвід застосування. Пріоритети германської та романської філології : збірник матеріалів XІХ Міжнародної наукової конференції, 20–22 червня 2025 року. Луцьк , 2025. С. 104–106.uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29000-
dc.descriptionModern challenges of higher education, namely pandemic, war, digitalization of education, have led to an increase in demand for flexible and sustainable educational models. One of these is the blended learning model, which combines traditional teaching with digital technologies. The application of the rotational model of blended learning is especially relevant in the context of training postgraduates who must develop both professional competence and academic communication. The purpose of the study is to study the effectiveness of the rotational model in the formation of academic writing skills in postgraduates of non-linguistic specialties. Special attention is paid to writing academic articles as a key type of scientific activity. The experiment covered 2022–2024 and was conducted at the Lesya Ukrainka Volyn National University.uk_UK
dc.description.abstractСучасні виклики вищої освіти, а саме пандемія, війна, цифровізація освіти, зумовили зростання попиту на гнучкі та стійкі освітні моделі. Однією з таких є модель змішаного навчання, що поєднує традиційне викладання із цифровими технологіями. Особливо актуальним є застосування ротаційної моделі змішаного навчання в контексті підготовки аспірантів, які мають розвивати як фахову компетентність, так і академічну комунікацію. Метою дослідження є вивчення ефективності ротаційної моделі у формуванні навичок академічного письма в аспірантів немовних спеціальностей. Особлива увага приділяється написанню академічних статей як ключовому виду наукової діяльності. Експеримент охопив 2022–2024 рр. і проводився на базі Волинського національного університету імені Лесі Українки.uk_UK
dc.format.extent104-106-
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectротаційна модельuk_UK
dc.subjectrotational modeluk_UK
dc.subjectаспірантuk_UK
dc.subjectpostgraduate studentuk_UK
dc.subjectакадемічне письмоuk_UK
dc.subjectacademic writinguk_UK
dc.subjectанглійська моваuk_UK
dc.subjectEnglishuk_UK
dc.subjectзмішане навчанняuk_UK
dc.subjectblended learninguk_UK
dc.titleРотаційна модель у викладанні академічного письма аспірантам: практичний досвід застосуванняuk_UK
dc.typeConference Abstractuk_UK
dc.citation.conferenceПріоритети германської і романської філології-
dc.contributor.affiliationВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.coverage.countryUAuk_UK
dc.relation.references1. Flower, Linda, Hayes, John. 1981. “A cognitive process theory of writing”. College Composition and Communication, 32(4), 365–387.uk_UK
dc.relation.references2. Garrison, D. Randy, Vaughan, Norman. 2008. Blended Learning in Higher Education: Framework, Principles, and Guidelines. San Francisco: Jossey-Bass.uk_UK
dc.relation.references3. Hrastinski, Stefan. 2019. “What Do We Mean by Blended Learning?” TechTrends, 63(6), 564–569.uk_UK
dc.relation.references4. Mintii Iryna. 2023. “Blended learning: definition, concept, and relevance”. Educational Dimension, 8, 85–111.uk_UK
dc.relation.references5. Staker, Heather, Horn, Michael. 2012. Classifying K-12 blended learning. Mountain View, CA: Innosight Institute.uk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FIF)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
krysanova_tezy.pdf158,38 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.