Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28976
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМалаховська, Ярина Іванівна-
dc.date.accessioned2025-11-10T15:32:39Z-
dc.date.available2025-11-10T15:32:39Z-
dc.date.issued2024-11-26-
dc.identifier.citationМалаховська Я. І. Когнітивні ознаки персуазивності в англомовному навчальному відеодискурсі. Іноземна філологія у ХХІ столітті : тези доповідей ХVІ Міжнародної наукової конференції. у 2 т. Запоріжжя, 2024. Т.1. С. 144–147.uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28976-
dc.description.abstractУ роботі досліджено когнітивні ознаки персуазивності в англомовному навчальному відеодискурсі. Застосовано концептуальний, компонентний і семантичний аналіз для виявлення структури концепту ПЕРСУАЗИВНІСТЬ, який включає такі складники, як агенс, пацієнс, предмет, дія, мета, засіб і результат. Визначено основні ознаки персуазивності: інтерактивність, інтенційність, інструментальність, аксіологічність, темпоральність, результативність та вольовий компонент. Персуазивність у навчальному відеодискурсі розглядається як цілеспрямований вплив учителя на учнів з метою формування знань і навичок через вербальні та невербальні засоби комунікації.uk_UK
dc.format.extent144-147-
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherЗапорізький національний університетuk_UK
dc.subjectперсуазивністьuk_UK
dc.subjectкогнітивна ознакаuk_UK
dc.subjectконцептuk_UK
dc.subjectвідеодискурсuk_UK
dc.subjectнавчальна комунікаціяuk_UK
dc.subjectінтерактивна діяuk_UK
dc.subjectінтенціяuk_UK
dc.titleКогнітивні ознаки персуазивності в англомовному навчальному відеодискурсіuk_UK
dc.typeConference Abstractuk_UK
dc.citation.conferenceІноземна філологія у ХХІ столітті-
dc.contributor.affiliationВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.coverage.countryUAuk_UK
dc.relation.references1. Крисанова Т. А. Aктуалізація негативних емоцій в англомовному кінодискурсі : когнітивнокомунікативний і семіотичний аспекти : дис. ... докт. філол. наук: 10.02.04. Харків, 2020. 514 с.uk_UK
dc.relation.references2. Cambridge Dictionary. URL: https://dictionary.cambridge.org/dictionary/englishuk_UK
dc.relation.references3. Collins English Dictionary. URL: https://www.collinsdictionary.com/dictionary/englishuk_UK
dc.relation.references4. Longman Dictionary. URL: https://www.ldoceonline.com/dictionaryuk_UK
dc.relation.references5. Merriam-Webster. URL: https://www.merriam-webster.comuk_UK
dc.relation.references6. Oxford Learner's Dictionary. URL: https://www.oxfordlearnersdictionaries.com/definition/englishuk_UK
dc.relation.references7. Zhabotynska S. A. Principles of building conceptual models for thesaurus dictionaries. Cognition, communication, discourse. 2010, P. 75-92.uk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FIF)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
malahovska_2025.pdf982,23 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.