Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28976Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Малаховська, Ярина Іванівна | - |
| dc.date.accessioned | 2025-11-10T15:32:39Z | - |
| dc.date.available | 2025-11-10T15:32:39Z | - |
| dc.date.issued | 2024-11-26 | - |
| dc.identifier.citation | Малаховська Я. І. Когнітивні ознаки персуазивності в англомовному навчальному відеодискурсі. Іноземна філологія у ХХІ столітті : тези доповідей ХVІ Міжнародної наукової конференції. у 2 т. Запоріжжя, 2024. Т.1. С. 144–147. | uk_UK |
| dc.identifier.uri | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28976 | - |
| dc.description.abstract | У роботі досліджено когнітивні ознаки персуазивності в англомовному навчальному відеодискурсі. Застосовано концептуальний, компонентний і семантичний аналіз для виявлення структури концепту ПЕРСУАЗИВНІСТЬ, який включає такі складники, як агенс, пацієнс, предмет, дія, мета, засіб і результат. Визначено основні ознаки персуазивності: інтерактивність, інтенційність, інструментальність, аксіологічність, темпоральність, результативність та вольовий компонент. Персуазивність у навчальному відеодискурсі розглядається як цілеспрямований вплив учителя на учнів з метою формування знань і навичок через вербальні та невербальні засоби комунікації. | uk_UK |
| dc.format.extent | 144-147 | - |
| dc.language.iso | uk | uk_UK |
| dc.publisher | Запорізький національний університет | uk_UK |
| dc.subject | персуазивність | uk_UK |
| dc.subject | когнітивна ознака | uk_UK |
| dc.subject | концепт | uk_UK |
| dc.subject | відеодискурс | uk_UK |
| dc.subject | навчальна комунікація | uk_UK |
| dc.subject | інтерактивна дія | uk_UK |
| dc.subject | інтенція | uk_UK |
| dc.title | Когнітивні ознаки персуазивності в англомовному навчальному відеодискурсі | uk_UK |
| dc.type | Conference Abstract | uk_UK |
| dc.citation.conference | Іноземна філологія у ХХІ столітті | - |
| dc.contributor.affiliation | Волинський національний університет імені Лесі Українки | uk_UK |
| dc.coverage.country | UA | uk_UK |
| dc.relation.references | 1. Крисанова Т. А. Aктуалізація негативних емоцій в англомовному кінодискурсі : когнітивнокомунікативний і семіотичний аспекти : дис. ... докт. філол. наук: 10.02.04. Харків, 2020. 514 с. | uk_UK |
| dc.relation.references | 2. Cambridge Dictionary. URL: https://dictionary.cambridge.org/dictionary/english | uk_UK |
| dc.relation.references | 3. Collins English Dictionary. URL: https://www.collinsdictionary.com/dictionary/english | uk_UK |
| dc.relation.references | 4. Longman Dictionary. URL: https://www.ldoceonline.com/dictionary | uk_UK |
| dc.relation.references | 5. Merriam-Webster. URL: https://www.merriam-webster.com | uk_UK |
| dc.relation.references | 6. Oxford Learner's Dictionary. URL: https://www.oxfordlearnersdictionaries.com/definition/english | uk_UK |
| dc.relation.references | 7. Zhabotynska S. A. Principles of building conceptual models for thesaurus dictionaries. Cognition, communication, discourse. 2010, P. 75-92. | uk_UK |
| Розташовується у зібраннях: | Наукові роботи (FIF) | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| malahovska_2025.pdf | 982,23 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.