Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28962| Назва: | Використання штучного інтелекту у сфері освіти й науки: виклик збереження академічній доброчесності |
| Автори: | Гаврилюк, Світлана Віталіївна Петрович, Валентина Василівна |
| Бібліографічний опис: | Гаврилюк С., Петрович В. Використання штучного інтелекту у сфері освіти й науки: виклик збереження академічній доброчесності. Інформаційна освіта та професійно-комунікативні технології ХХІ століття : матеріали ХVІІI Міжнар. наук.-пр. конф. м. Одеса, 10–12 верес. 2025 р. / за заг. ред. В. Г. Спрінсяна ; ред. кол.: Г. О. Оборський, В. Г. Спрінсян, О. В. Шевченко [та ін.] ; відп. за вип. О. В. Бурлука, О. В. Лаврик, М. Г. Якубовська. Одеса, 2025. С. 315–320. |
| Конференція/захід: | Інформаційна освіта та професійно-комунікативні технології ХХІ століття |
| Дата публікації: | вер-2025 |
| Дата внесення: | 10-лис-2025 |
| УДК: | 004.8:37.04:378.147:001.89 |
| Теми: | штучний інтелект ChatGPT академічна доброчесність етика в освіті здобувач освіти |
| Діапазон сторінок: | 315–320 |
| Короткий огляд (реферат): | У статті проаналізовано потенційні ризики й можливості використання технологій штучного інтелекту у сфері освіти й науки, насамперед у контексті збереження академічної доброчесності. Використання штучного інтелекту, зокрема таких інструментів, як ChatGPT, змінює уявлення про навчання, авторство, академічне письмо й дослідження. Штучний інтелект може бути потужним помічником в освітньому процесі, але водночас з’являються нові етичні виклики. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28962 |
| Тип вмісту: | Conference Abstract |
| Розташовується у зібраннях: | Наукові роботи (FH) |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| conf_odesa25.pdf | 521,71 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.