Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28962
Назва: Використання штучного інтелекту у сфері освіти й науки: виклик збереження академічній доброчесності
Автори: Гаврилюк, Світлана Віталіївна
Петрович, Валентина Василівна
Бібліографічний опис: Гаврилюк С., Петрович В. Використання штучного інтелекту у сфері освіти й науки: виклик збереження академічній доброчесності. Інформаційна освіта та професійно-комунікативні технології ХХІ століття : матеріали ХVІІI Міжнар. наук.-пр. конф. м. Одеса, 10–12 верес. 2025 р. / за заг. ред. В. Г. Спрінсяна ; ред. кол.: Г. О. Оборський, В. Г. Спрінсян, О. В. Шевченко [та ін.] ; відп. за вип. О. В. Бурлука, О. В. Лаврик, М. Г. Якубовська. Одеса, 2025. С. 315–320.
Конференція/захід: Інформаційна освіта та професійно-комунікативні технології ХХІ століття
Дата публікації: вер-2025
Дата внесення: 10-лис-2025
УДК: 004.8:37.04:378.147:001.89
Теми: штучний інтелект
ChatGPT
академічна доброчесність
етика в освіті
здобувач освіти
Діапазон сторінок: 315–320
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано потенційні ризики й можливості використання технологій штучного інтелекту у сфері освіти й науки, насамперед у контексті збереження академічної доброчесності. Використання штучного інтелекту, зокрема таких інструментів, як ChatGPT, змінює уявлення про навчання, авторство, академічне письмо й дослідження. Штучний інтелект може бути потужним помічником в освітньому процесі, але водночас з’являються нові етичні виклики.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28962
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FH)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
conf_odesa25.pdf521,71 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.