Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28915
Title: Івент-менеджмент
Authors: Буняк, Надія Михайлівна
Affiliation: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Bibliographic description (Ukraine): Буняк Н. М. Івент-менеджмент: методичні вказівки до практичних занять / Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк. 2025. 64 с.
Issue Date: Oct-2025
Date of entry: 6-Nov-2025
Publisher: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Country (code): UA
Place of the edition/event: Волинський національний університет імені Лесі Українки
UDC: 005:316.6
Keywords: івент
івент-менеджмент
планування івенту
організація івенту
проведення івенту
бюджет івенту
Abstract: Методичні вказівки до практичних занять складено відповідно до силабусу освітнього компоненту «Івент-менеджмент». Навчально-методичне видання містить перелік завдань, що виносяться на практичні заняття, рекомендовану літературу.
Description: Рекомендовано здобувачам освіти 2-го курсу спеціальності 073 «Менеджмент» освітньо-професійної програми «Менеджмент»
URI: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28915
Copyright owner: Буняк Н. М., 2025
References (Ukraine): 1. Буняк Н. М. Бренд-менеджмент : конспект лекцій. Луцьк : Волинський національний університет імені Лесі Українки, 2023. 120 с.
2. Буняк Н. М. Маркетинговий менеджмент : навч. посіб. Луцьк : Волинський національний університет імені Лесі України, 2022. 180 с.
3. Власенко О. Б. Івентний менеджмент як окремий напрям досліджень у сучасній науці. Науковий вісник Херсонського державного університету. Економічні науки. 2014. Вип. 3. Ч. 3. С. 142–145.
4. Городняк І. В. Рекламний менеджмент : практикум для студентів економічного факультету. Львів : ЛНУ імені Івана Франка, 2022. 81 с.
5. Дергачова Г. М. Івент-менеджмент: конспект лекцій : навч. посіб. Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022. 99 с.
6. Зеленська Л. М. Івент-менеджмент : навч. посіб. Київ : НАКККіМ, 2018. 148 с.
7. Капінус Л. Івент-маркетинг на онлайн-ринку як інструмент впливу на поведінку споживачів. Економічний простір. 2022. № 180. С 128–133.
8. Ларіна Я. С., Діченко А. Л. Event-маркетинг та особливості розвитку ринку еvent-послуг в Україні. Київський економічний науковий журнал. 2024. № 6. С. 86–92.
9. Мисик В. М. Типологія івентів як об’єктів івент-менеджменту. Бізнес Інформ. 2020. №8. С. 203–210.
10. Мисик В. М. Чинники побудови і розвитку івент-менеджменту. Інтелект ХХІ. 2020. №3. С. 44–48.
11. Ніколюк О. В., Дьяченко Ю. В., Савченко Т. В. Особливості розвитку івент-менеджменту в Україні. Інвестиції: практика та досвід. 2021. № 6. С. 98–103.
12. Олексюк Г. В., Ангелко І. В., Самотій Н. С. Івент-індустрія: розвиток та проблеми в Україні. Регіональна економіка. 2020. №3. С. 120–130.
13. Пархоменко І. І. Британська наукова традиція вивчення івент-менеджменту: основні поняття (Г. Боудін, Х. Пієлічаті, Дж. Елз). Вісник Київського національного університету культури і мистецтв. Менеджмент соціокультурної діяльності. 2018. Т 1 №2. С. 63–76.
14. Повалій Т. Л., Світайло Н. Д. Івент-менеджмент : навч. посіб. Суми : Сумський державний університет, 2021. 198 c.
15. Радіонова О. М. Івент-технології : навч. посіб. Харків : ХНУМГ ім. О. М. Бекетова, 2021. 168 с.
16. Bladen С. The Service Semiotics of Luxury Events: an Exploration for Future Research and Events Management Industry Practice. Research in Hospitality Management. 2021. Vol. 11. Issue 1. Pp. 53–57.
Content type: Methodical recommendations
Appears in Collections:Навчально-методичні матеріали (FEU)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ПЗ_ІвМ_2025.pdf918,22 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.