Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28913
Назва: Communicative English C1 іn Action
Автори: Крисанова, Тетяна Анатоліївна
Приналежність: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Бібліографічний опис: Крисанова, Т. А. Communicative English C1 in Action: практичний посібник / Волинський національний університету імені Лесі Українки. Луцьк, 2025. 52 с.
Дата публікації: 2025
Дата внесення: 6-лис-2025
Видавництво: Волинський національний університету імені Лесі Українки
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Луцьк
УДК: 811.111(076)
Теми: англійська мова
English
комунікативна компетентність
communicative competence
мовленнєва практика
speaking
рівень С1
C1 level
практичний посібник
practical manual
Короткий огляд (реферат): Практичний посібник призначений для студентів 1–2 курсів магістратури і спрямований на розвиток комунікативної компетентності англійської мови на рівні C1. Він поєднує навчальні та методичні функції, забезпечуючи матеріал для мовленнєвої практики та демонструючи ефективні стратегії роботи у групах, парах і індивідуально. Зміст охоплює 10 тематичних модулів із різними формами комунікативної діяльності, методичними коментарями, прикладами дискусій, критеріями оцінювання та добірками мовних конструкцій. Виконання завдань сприяє розвитку критичного мислення, командної взаємодії, адаптивності, комунікативної гнучкості та аргументованого академічного мовлення. Посібник має професійну орієнтацію і може бути використаний у педагогічній практиці, демонструючи ефективні формати комунікативної роботи та способи їх адаптації до навчального процесу. Рекомендовано здобувачам освіти 1-2 курсів підготовки магістра, спеціальності А4 Середня освіта, предметної спеціальності А4.02 Середня освіта (Мова та зарубіжна література), спеціалізації А4.021 Англійська мова та зарубіжна література за освітньою програмою Середня освіта. Англійська мова та зарубіжна література.
The practical manual is designed for first- and second-year master’s students and aims to develop English communicative competence at the C1 level. It combines instructional and methodological functions, providing material for language practice and demonstrating effective strategies for group, pair, and individual work. The content includes ten thematic modules featuring diverse forms of communicative activity, methodological commentaries, examples of discussions, assessment criteria, and sets of useful language constructions. Completing the tasks fosters the development of critical thinking, teamwork, adaptability, communicative flexibility, and well-argued academic discourse. The manual has a professional orientation and can be used in pedagogical practice, illustrating effective formats of communicative work and ways of adapting them to the educational process. Recommended for first- and second-year master’s students majoring in Secondary Education (Language and World Literature), specialization English Language and World Literature, within the educational program Secondary Education. English Language and World Literature.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28913
Перелік літератури: 1. 5 Things to Learn About Learning at TEDx. Wired. 2011. Режим доступу: https://www.wired.com/2011/07/5-things-to-learn-about-learning-at-tedx/
2. Anderson, C. TED Talks: The Official TED Guide to Public Speaking. Houghton Mifflin Harcourt, 2016.
3. Canale M., Swain M. Theoretical Bases of Communicative Approaches to Second Language Teaching and Testing. Applied Linguistics. 1980. Vol. 1, No. 1. P. 1–47.
4. Council of Europe. Common European Framework of Reference for Languages: Learning, Teaching, Assessment. Cambridge University Press, 2001.
5. Goh D, Kale U. The Urban–Rural Gap: Project-Based Learning with Web 2.0 among West Virginian Teachers. Technology Pedagogy and Education. 2015. Vol. 24, No. 3. P. 1–15.
6. Hewings M. Cambridge Academic English: C1 Advanced Student's Book: An Integrated Skills Course for EAP. Cambridge University Press, 2012.
7. Hussam A A, Saeed A M. The Impact of Role-Playing Techniques on the Communication Skills of Junior High School Students in Ghana. International Journal of Research and Innovation in Applied Science. 2025. Vol. 10, No. 5. P. 655–666.
8. Maguire J. Expert Roundtable: Tech in 2025. eWeek. 2024. Режим доступу: https://www.eweek.com/video/expert-roundtable-tech-in-2025/
9. Martinez E, Winter C. Protecting Future Generations: A Global Survey of Legal Academics. Environmental Law Institute. 2021. Режим доступу: https://www.eli.org/vibrant-environment-blog/protecting-future-generations-global-survey-legal-academics-and
10. Sandal J.-U., Detsiuk T., Kholiavko N. Developing Foreign Language Communicative Competence of Engineering Students within University Extracurricular Activities. Advanced Education. 2020. Vol. 14. P. 19–28.
11. Socratic Seminar: Social Justice. Facing History & Ourselves. 2022. Режим доступу: https://www.facinghistory.org/resource-library/socratic-seminar-social-justice
12. Swastiningsih N, Aziz A, Dharta Y. The Role of Social Media in Shaping Public Opinion: A Comparative Analysis of Traditional vs. Digital Media Platforms. Journal of Communication and Media Studies. 2025. Vol. 27, No. 1. P. 1–15.
13. University of Phoenix. Overtime: Is It Worth the Extra Pay?. University of Phoenix Blog. 2023. Режим доступу: https://www.phoenix.edu/blog/is-overtime-worth-it.html
14. Wright S, Neimand A. The Secret to Better Storytelling for Social Change: Better Partnerships. Stanford Social Innovation Review. 2018. Режим доступу: https://ssir.org/articles/entry/the_secret_to_better_storytelling_for_social_change_better_partnerships
References: 5 Things to Learn About Learning at TEDx. Wired. 2011. Режим доступу: https://www.wired.com/2011/07/5-things-to-learn-about-learning-at-tedx/
Anderson, C. TED Talks: The Official TED Guide to Public Speaking. Houghton Mifflin Harcourt, 2016.
Canale M., Swain M. Theoretical Bases of Communicative Approaches to Second Language Teaching and Testing. Applied Linguistics. 1980. Vol. 1, No. 1. P. 1–47.
Council of Europe. Common European Framework of Reference for Languages: Learning, Teaching, Assessment. Cambridge University Press, 2001.
Goh D, Kale U. The Urban–Rural Gap: Project-Based Learning with Web 2.0 among West Virginian Teachers. Technology Pedagogy and Education. 2015. Vol. 24, No. 3. P. 1–15.
Hewings M. Cambridge Academic English: C1 Advanced Student's Book: An Integrated Skills Course for EAP. Cambridge University Press, 2012
Hussam A A, Saeed A M. The Impact of Role-Playing Techniques on the Communication Skills of Junior High School Students in Ghana. International Journal of Research and Innovation in Applied Science. 2025. Vol. 10, No. 5. P. 655–666.
Maguire J. Expert Roundtable: Tech in 2025. eWeek. 2024. Режим доступу: https://www.eweek.com/video/expert-roundtable-tech-in-2025/
Martinez E, Winter C. Protecting Future Generations: A Global Survey of Legal Academics. Environmental Law Institute. 2021. Режим доступу: https://www.eli.org/vibrant-environment-blog/protecting-future-generations-global-survey-legal-academics-and
Sandal J.-U., Detsiuk T., Kholiavko N. Developing Foreign Language Communicative Competence of Engineering Students within University Extracurricular Activities. Advanced Education. 2020. Vol. 14. P. 19–28.
Socratic Seminar: Social Justice. Facing History & Ourselves. 2022. Режим доступу: https://www.facinghistory.org/resource-library/socratic-seminar-social-justice
Swastiningsih N, Aziz A, Dharta Y. The Role of Social Media in Shaping Public Opinion: A Comparative Analysis of Traditional vs. Digital Media Platforms. Journal of Communication and Media Studies. 2025. Vol. 27, No. 1. P. 1–15.
University of Phoenix. Overtime: Is It Worth the Extra Pay?. University of Phoenix Blog. 2023. Режим доступу: https://www.phoenix.edu/blog/is-overtime-worth-it.html
Wright S, Neimand A. The Secret to Better Storytelling for Social Change: Better Partnerships. Stanford Social Innovation Review. 2018. Режим доступу: https://ssir.org/articles/entry/the_secret_to_better_storytelling_for_social_change_better_partnerships
Тип вмісту: Handbook
Розташовується у зібраннях:Навчально-методичні матеріали (FIF)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Communicative.pdf546,8 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.