Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28913
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКрисанова, Тетяна Анатоліївна-
dc.date.accessioned2025-11-06T12:38:52Z-
dc.date.available2025-11-06T12:38:52Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationКрисанова, Т. А. Communicative English C1 in Action: практичний посібник / Волинський національний університету імені Лесі Українки. Луцьк, 2025. 52 с.uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28913-
dc.description.abstractПрактичний посібник призначений для студентів 1–2 курсів магістратури і спрямований на розвиток комунікативної компетентності англійської мови на рівні C1. Він поєднує навчальні та методичні функції, забезпечуючи матеріал для мовленнєвої практики та демонструючи ефективні стратегії роботи у групах, парах і індивідуально. Зміст охоплює 10 тематичних модулів із різними формами комунікативної діяльності, методичними коментарями, прикладами дискусій, критеріями оцінювання та добірками мовних конструкцій. Виконання завдань сприяє розвитку критичного мислення, командної взаємодії, адаптивності, комунікативної гнучкості та аргументованого академічного мовлення. Посібник має професійну орієнтацію і може бути використаний у педагогічній практиці, демонструючи ефективні формати комунікативної роботи та способи їх адаптації до навчального процесу. Рекомендовано здобувачам освіти 1-2 курсів підготовки магістра, спеціальності А4 Середня освіта, предметної спеціальності А4.02 Середня освіта (Мова та зарубіжна література), спеціалізації А4.021 Англійська мова та зарубіжна література за освітньою програмою Середня освіта. Англійська мова та зарубіжна література.uk_UK
dc.description.abstractThe practical manual is designed for first- and second-year master’s students and aims to develop English communicative competence at the C1 level. It combines instructional and methodological functions, providing material for language practice and demonstrating effective strategies for group, pair, and individual work. The content includes ten thematic modules featuring diverse forms of communicative activity, methodological commentaries, examples of discussions, assessment criteria, and sets of useful language constructions. Completing the tasks fosters the development of critical thinking, teamwork, adaptability, communicative flexibility, and well-argued academic discourse. The manual has a professional orientation and can be used in pedagogical practice, illustrating effective formats of communicative work and ways of adapting them to the educational process. Recommended for first- and second-year master’s students majoring in Secondary Education (Language and World Literature), specialization English Language and World Literature, within the educational program Secondary Education. English Language and World Literature.uk_UK
dc.language.isoenuk_UK
dc.publisherВолинський національний університету імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectанглійська моваuk_UK
dc.subjectEnglishuk_UK
dc.subjectкомунікативна компетентністьuk_UK
dc.subjectcommunicative competenceuk_UK
dc.subjectмовленнєва практикаuk_UK
dc.subjectspeakinguk_UK
dc.subjectрівень С1uk_UK
dc.subjectC1 leveluk_UK
dc.subjectпрактичний посібникuk_UK
dc.subjectpractical manualuk_UK
dc.titleCommunicative English C1 іn Actionuk_UK
dc.typeHandbookuk_UK
dc.contributor.affiliationВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.coverage.countryUAuk_UK
dc.coverage.placenameЛуцькuk_UK
dc.relation.referencesen5 Things to Learn About Learning at TEDx. Wired. 2011. Режим доступу: https://www.wired.com/2011/07/5-things-to-learn-about-learning-at-tedx/uk_UK
dc.relation.referencesenAnderson, C. TED Talks: The Official TED Guide to Public Speaking. Houghton Mifflin Harcourt, 2016.uk_UK
dc.relation.referencesenCanale M., Swain M. Theoretical Bases of Communicative Approaches to Second Language Teaching and Testing. Applied Linguistics. 1980. Vol. 1, No. 1. P. 1–47.uk_UK
dc.relation.referencesenCouncil of Europe. Common European Framework of Reference for Languages: Learning, Teaching, Assessment. Cambridge University Press, 2001.uk_UK
dc.relation.referencesenGoh D, Kale U. The Urban–Rural Gap: Project-Based Learning with Web 2.0 among West Virginian Teachers. Technology Pedagogy and Education. 2015. Vol. 24, No. 3. P. 1–15.uk_UK
dc.relation.referencesenHewings M. Cambridge Academic English: C1 Advanced Student's Book: An Integrated Skills Course for EAP. Cambridge University Press, 2012uk_UK
dc.relation.referencesenHussam A A, Saeed A M. The Impact of Role-Playing Techniques on the Communication Skills of Junior High School Students in Ghana. International Journal of Research and Innovation in Applied Science. 2025. Vol. 10, No. 5. P. 655–666.uk_UK
dc.relation.referencesenMaguire J. Expert Roundtable: Tech in 2025. eWeek. 2024. Режим доступу: https://www.eweek.com/video/expert-roundtable-tech-in-2025/uk_UK
dc.relation.referencesenMartinez E, Winter C. Protecting Future Generations: A Global Survey of Legal Academics. Environmental Law Institute. 2021. Режим доступу: https://www.eli.org/vibrant-environment-blog/protecting-future-generations-global-survey-legal-academics-anduk_UK
dc.relation.referencesenSandal J.-U., Detsiuk T., Kholiavko N. Developing Foreign Language Communicative Competence of Engineering Students within University Extracurricular Activities. Advanced Education. 2020. Vol. 14. P. 19–28.uk_UK
dc.relation.referencesenSocratic Seminar: Social Justice. Facing History & Ourselves. 2022. Режим доступу: https://www.facinghistory.org/resource-library/socratic-seminar-social-justiceuk_UK
dc.relation.referencesenSwastiningsih N, Aziz A, Dharta Y. The Role of Social Media in Shaping Public Opinion: A Comparative Analysis of Traditional vs. Digital Media Platforms. Journal of Communication and Media Studies. 2025. Vol. 27, No. 1. P. 1–15.uk_UK
dc.relation.referencesenUniversity of Phoenix. Overtime: Is It Worth the Extra Pay?. University of Phoenix Blog. 2023. Режим доступу: https://www.phoenix.edu/blog/is-overtime-worth-it.htmluk_UK
dc.relation.referencesenWright S, Neimand A. The Secret to Better Storytelling for Social Change: Better Partnerships. Stanford Social Innovation Review. 2018. Режим доступу: https://ssir.org/articles/entry/the_secret_to_better_storytelling_for_social_change_better_partnershipsuk_UK
dc.relation.references1. 5 Things to Learn About Learning at TEDx. Wired. 2011. Режим доступу: https://www.wired.com/2011/07/5-things-to-learn-about-learning-at-tedx/uk_UK
dc.relation.references2. Anderson, C. TED Talks: The Official TED Guide to Public Speaking. Houghton Mifflin Harcourt, 2016.uk_UK
dc.relation.references3. Canale M., Swain M. Theoretical Bases of Communicative Approaches to Second Language Teaching and Testing. Applied Linguistics. 1980. Vol. 1, No. 1. P. 1–47.uk_UK
dc.relation.references4. Council of Europe. Common European Framework of Reference for Languages: Learning, Teaching, Assessment. Cambridge University Press, 2001.uk_UK
dc.relation.references5. Goh D, Kale U. The Urban–Rural Gap: Project-Based Learning with Web 2.0 among West Virginian Teachers. Technology Pedagogy and Education. 2015. Vol. 24, No. 3. P. 1–15.uk_UK
dc.relation.references6. Hewings M. Cambridge Academic English: C1 Advanced Student's Book: An Integrated Skills Course for EAP. Cambridge University Press, 2012.uk_UK
dc.relation.references7. Hussam A A, Saeed A M. The Impact of Role-Playing Techniques on the Communication Skills of Junior High School Students in Ghana. International Journal of Research and Innovation in Applied Science. 2025. Vol. 10, No. 5. P. 655–666.uk_UK
dc.relation.references8. Maguire J. Expert Roundtable: Tech in 2025. eWeek. 2024. Режим доступу: https://www.eweek.com/video/expert-roundtable-tech-in-2025/uk_UK
dc.relation.references9. Martinez E, Winter C. Protecting Future Generations: A Global Survey of Legal Academics. Environmental Law Institute. 2021. Режим доступу: https://www.eli.org/vibrant-environment-blog/protecting-future-generations-global-survey-legal-academics-anduk_UK
dc.relation.references10. Sandal J.-U., Detsiuk T., Kholiavko N. Developing Foreign Language Communicative Competence of Engineering Students within University Extracurricular Activities. Advanced Education. 2020. Vol. 14. P. 19–28.uk_UK
dc.relation.references11. Socratic Seminar: Social Justice. Facing History & Ourselves. 2022. Режим доступу: https://www.facinghistory.org/resource-library/socratic-seminar-social-justiceuk_UK
dc.relation.references12. Swastiningsih N, Aziz A, Dharta Y. The Role of Social Media in Shaping Public Opinion: A Comparative Analysis of Traditional vs. Digital Media Platforms. Journal of Communication and Media Studies. 2025. Vol. 27, No. 1. P. 1–15.uk_UK
dc.relation.references13. University of Phoenix. Overtime: Is It Worth the Extra Pay?. University of Phoenix Blog. 2023. Режим доступу: https://www.phoenix.edu/blog/is-overtime-worth-it.htmluk_UK
dc.relation.references14. Wright S, Neimand A. The Secret to Better Storytelling for Social Change: Better Partnerships. Stanford Social Innovation Review. 2018. Режим доступу: https://ssir.org/articles/entry/the_secret_to_better_storytelling_for_social_change_better_partnershipsuk_UK
dc.subject.udc811.111(076)uk_UK
Розташовується у зібраннях:Навчально-методичні матеріали (FIF)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Communicative.pdf546,8 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.