Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28873
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНинюк, Інна Іванівна-
dc.contributor.authorЛаріна, Наталія Боисівна-
dc.contributor.authorНинюк, Марія Антонівна-
dc.date.accessioned2025-11-04T13:50:42Z-
dc.date.available2025-11-04T13:50:42Z-
dc.date.issued2025-08-
dc.identifier.citationНинюк І., Ларіна Н., Нинюк М. (2025). Реалізація принципів стратегічних комунікацій у формуванні позитивного іміджу органу влади. Державне управління та політика. № 9(13). С. 27–36. DOI : https://doi.org/10.70651/3041-2498/2025.9.04uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28873-
dc.description.abstractОсоблива роль у сучасних стратегіях суспільного розвитку відводиться комунікаційному забезпеченню процесів публічного управління, що дозволить підвищити ефективність антикорупційної політики, інтенсифікувати зв’язки між владою та громадянським суспільством. Метою статті є аналіз специфікиреалізації принципів стратегічних комунікацій у формуванні позитивного іміджу органу державної влади. Дослідження детермінує пріоритетні функції комунікації в системі державного управління – формування позитивного іміджу та громадську обізнаність. У статті розглянуто особливості формування позитивного сприйняття влади в очах громадян на основі прозорої, двосторонньої та послідовної комунікації з громадськістю, дотримання етичних стандартів та укріплення довіри суспільства. Узагальнено основні підходи до визначення феномену «іміджу» та позиціонування його як ефективного каналу комунікації. Закцентовано на ролі громадської думки у контексті зворотного зв'язку у комунікативній діяльності органу державної влади. Визначено ключові напрямки формування позитивного іміджу органів державної влади та підвищення рівня довіри до них громадськості на основі використання потенціалу стратегічних комунікацій. У межах статті феномен стратегічних комунікацій розглядається у контексті засобу асиміляції аспектів організаційної діяльності, трансформаційних змін та модифікації поведінки, реалізації першочергових цілей публічної влади та підвищення ефективності інформаційного наративу. Аналіз основних концепцій стратегічної комунікації дозволив встановити, що налагодження продуктивного діалогу між органами державного управління та громадянським суспільством потребує інтеграції системної та цілеспрямованоїконцепції, в межах якої рішення, що приймаються органами державної влади, мають опиратись не лише на особистий досвід керівних осіб, але й на результати аналізу громадської думки, пріоритетну наукову позицію, моделювання та прогнозування соціальної динаміки, під загальним прямуванням на досягнення максимальної узгодженості між громадськістю та органом державної влади. Зазначене дозволить укріпити позитивний імідж владних формацій, забезпечити безперешкодну систему участі громадян у суспільно-політичному житті.uk_UK
dc.format.extent27-35-
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherГромадська організація «Східноєвропейський союз вчених»uk_UK
dc.subjectпозитивний іміджuk_UK
dc.subjectтратегічна комунікаціяuk_UK
dc.subjectорган державної владиuk_UK
dc.subjectгромадянське суспільствоuk_UK
dc.subjectпринципиuk_UK
dc.titleРеалізація принципів стратегічних комунікацій у формуванні позитивного іміджу органу державної владиuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.70651/3041-2498/2025.9.04-
dc.citation.issue9(13)-
dc.citation.journalTitleПублічне управління та політика-
dc.contributor.affiliationВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.contributor.affiliationКиївський національний університет імені Тараса Шевченкаuk_UK
dc.contributor.affiliationВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.coverage.countryUAuk_UK
dc.relation.referencesОрлова, Н. С., Майло, В. В. (2020). Розвиток стратегічних комунікацій в органах публічної влади / О.В. Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського, 31(70), 63–68. https://doi.org/10.32838/2663-6468/2020.1/11 (укр.)uk_UK
dc.relation.referencesНовікова, Н. Л., Притула, К. В. (2020). Соціальні мережі як інструмент для органів державної влади для налагодження зв’язків з громадськістю / О.В. Інвестиції: практика та досвід, (5–6), 123–127. https://doi.org/10.32702/2306-6814.2020.5-6.123 (укр.)uk_UK
dc.relation.referencesАжажа М., Пельова Я., Несторенко Т. (2023). Комунікативна політика держави в контексті посилення суспільного впливу / О.В. Моделювання розвитку економічних систем, (2), 79–88. https://doi.org/10.31891/mdes/2023-8-11 (укр.)uk_UK
dc.relation.referencesПосмітна В.В. (2024). Упровадження комунікативної стратегії взаємодії між учасниками військового дискурсу в контексті стратегічних комунікацій / О.В. Наукові записки. Серія: Філологічні науки, (209), 291–297. https://doi.org/10.32782/2522-4077-2024-209-44 (укр.)uk_UK
dc.relation.referencesПавленко, Є. М. (2021). Підходи до модернізації сучасної моделі комунікаційної політики органів публічної влади України / О.В. Публічне управління та мите адміністрування, (2), 29–36. https://doi.org/10.32836/2310-9653-2021-2.5 (укр.)uk_UK
dc.relation.referencesЧукут, С. А., Яценко, В. О. (2021). Комунікаційні стратегії в публічному управлінні та адмініструванні: зарубіжний та український досвід / О.В. Інвестиції: практика та досвід, (12), 72–79. https://doi.org/10.32702/2306-6814.2021.12.72 (укр.)uk_UK
dc.relation.referencesСальнікова О. Ф., Посмітюх О. І., Петренко М. І. (2021). Ситуаційний центр як ефективний механізм стратегічних комунікацій / О.В. Інвестиції: практика та досвід, (17), 62–66. https://doi.org/10.32702/2306-6814.2021.17.62 (укр.)uk_UK
dc.relation.referencesКоврига О. С. (2020). Взаємодія органів державної влади з громадськістю в системі державного управління України / О.В. Вчені записки Таврійського національного університету імені В.І. Вернадського: Серія “Державне управління”, 2(31(70). https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/725915 (укр.)uk_UK
dc.relation.referencesШалман, Т. М. (2021). Іміджологічні інструменти формування позитивного іміджу влади у системі зв’язків з громадськістю / О.В. Збірник наукових праць Державного податкового університету, (1), 214–232. http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpnudps_2021_1_17 (укр.)uk_UK
dc.relation.referencesТкачова Н.М., Іваницька О.М., Похожала А.І. (2022). Стратегія розвитку комунікації держави та суспільства під час дії правового режиму воєнного стану / О.В. Дніпровський науковий часопис публічного управління, психології, права, (5), 33–37. https://doi.org/10.51547/ppp.dp.ua/2022.5.6 (укр.)uk_UK
dc.relation.referencesСопіна, О.А. (2021). Зв’язки з громадськістю як чинник удосконалення комунікаційного механізму державного управління / О.В.Право та державне управління, (2), 172–177. https://doi.org/10.32840/pdu.2021.2.26 (укр.)uk_UK
dc.relation.referencesМіхальський, Т., Сивак, Т., Домбровська, С., Станішевський, В., та Сервецький, І. (2023). Місце та роль стратегічних комунікацій у системі державного управління. У книзі «Духові сили національної безпеки України: інформаційні технології, стратегічні комунікації та легітимність» (с. 135–149). Видання: Springer Nature Switzerland. https://doi.org/10.1007/978-3-031-33724-6_8uk_UK
dc.relation.referencesЗерфасс, А., Верчіч, Д., Нотхафт, Х., та Вердер, КП (2018). Стратегічна комунікація: визначення галузі та її внесок у дослідження та практику. Міжнародний журнал стратегічної комунікації, 12(4), 487–505. https://doi.org/10.1080/1553118X.2018.1493485uk_UK
dc.relation.referencesАнселл, К., Соренсен, Е. та Торфінг, Дж. (2021). Пандемія COVID-19 як переломний момент для державного управління та лідерства? Потреба в надійних управлінських реакціях на бурхливі проблеми. Public Management Review, 23(7), 949–960. https://doi.org/10.1080/14719037.2020.1820272uk_UK
dc.relation.referencesАндронічану, А. (2021). Прозорість у державному управлінні як виклик для належного демократичного врядування. Revista Administratie si Management Public (RAMP), (36), 149–164. https://www.ramp.ase.ro/vol36/36-09.pdfuk_UK
dc.relation.referencesЧен, Дж., Вокер, Р. М. та Соні, М. (2020). Інновації у державній службі: типологія. Public Management Review, 22(11), 1674–1695. https://doi.org/10.1080/14719037.2019.1645874uk_UK
dc.relation.referencesВіртц, Б.В., Вейєрер, Дж.К. та Штурм, Б.Дж. (2020). Темні сторони штучного інтелекту: інтегрована структура управління штучним інтелектом для державного управління. Міжнародний журнал державного управління, 43(9), 818–829. https://doi.org/10.1080/01900692.2020.1749851uk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FH)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
3041-2498/2025.9.04.pdf438,94 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.