Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28821
Назва: Іміджологія
Автори: Тоцька, Олеся Леонтіївна
Приналежність: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Бібліографічний опис: Тоцька О. Л. Іміджологія: силабус вибіркового освітнього компонента підготовки магістра, галузі знань 07 Управління та адміністрування, спеціальності 073 Менеджмент, за освітньо-професійною програмою Менеджмент організацій. Луцьк: Волинський національний університет імені Лесі Українки, 2024. 6 с.
Дата публікації: 2024
Дата внесення: 30-жов-2025
Видавництво: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: м. Луцьк
Теми: імідж
іміджологія
персональний іміджмейкінг
корпоративний імідж
імідж товару та послуги
територіальний імідж
Короткий огляд (реферат): Освітній компонент «Іміджологія» належить до циклу вибіркових дисциплін, спрямований на формування у здобувачів освіти системи компетентностей щодо застосування технологій створення позитивного іміджу.
Опис: Мета викладання освітнього компонента – формування у здобувачів освіти системи спеціальних знань і професійних компетентностей щодо застосування технологій створення позитивного іміджу. Основними завданнями освітнього компонента є ознайомити здобувачів освіти з іміджем як соціокультурним феноменом і наукою; виробити практичні навички застосування технологій управління іміджем, формування персонального, корпоративного й територіального іміджу, конструювання іміджу товару та послуги.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28821
Тип вмісту: Training program
Розташовується у зібраннях:Навчально-методичні матеріали (FEU)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
24_ВОК2_М_Імідж.pdf450,97 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.