Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28767Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Кульчицька, Анна Валеріївна | - |
| dc.date.accessioned | 2025-10-28T09:46:49Z | - |
| dc.date.available | 2025-10-28T09:46:49Z | - |
| dc.date.issued | 2025-09 | - |
| dc.identifier.citation | Кульчицька А. В. Вступ до фаху : силабус нормативного освітнього компоненту підготовки бакалавра спеціальності С4 Психологія освітньо-професійних програм Психологія, Практична психологія : для денної форми навчання / Волинський національний університет імені Лесі Українки, факультет психології, кафедра педагогічної та вікової психології. Луцьк, 2025. 12 с. | uk_UK |
| dc.identifier.uri | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28767 | - |
| dc.description.abstract | Мета і завдання освітнього компонента полягають у формуванні уявлення про організацію освітньої діяльності у закладі вищої освіти та здобувача як суб’єкта навчання, в усвідомленні важливості психології і психологічної культури в сучасному суспільстві та уявленні про психологію як науку в цілому; ознайомленні здобувачів зі специфікою професійної діяльності психолога та усвідомленні ними мотивації вибору майбутньої професії; ознайомленні з видами та галузями діяльності професійного психолога; формуванні уявлення про написання наукових робіт, формуванні у здобувачів компетенцій, передбачених Стандартом вищої освіти. Вивчення освітнього компонента передбачає засвоєння нормативно-правового регулювання освітнього процесу, принципів організації та реалізації навчання на факультеті (в університеті), засвоєння поняття і правил академічної доброчесності та умов взаємодії всіх учасників освітнього процесу; визначення поняття «професія», «психолог», «психологія»; принципів класифікації професій психолога; галузей, напрямків сучасної психології, етичного кодексу психолога; специфіки предметної сфери діяльності психолога; сфер і видів діяльності професійного психолога; принципів роботи психологічної служби в різних галузях, основ написання наукових робіт, тощо | uk_UK |
| dc.language.iso | uk | uk_UK |
| dc.publisher | Волинський національний університет імені Лесі Українки | uk_UK |
| dc.subject | психологія | uk_UK |
| dc.subject | професія психолога | uk_UK |
| dc.subject | мотивація | uk_UK |
| dc.subject | етика | uk_UK |
| dc.subject | академічна доброчесність | uk_UK |
| dc.subject | наукова робота | uk_UK |
| dc.subject | здобувач освіти | uk_UK |
| dc.subject | осітній процес | uk_UK |
| dc.title | Вступ до фаху | uk_UK |
| dc.type | Training program | uk_UK |
| dc.contributor.affiliation | Волинський національний університет імені Лесі Українки, кандидат психологічних наук, доцент кафедри педагогічної та вікової психології | uk_UK |
| dc.coverage.country | UA | uk_UK |
| Розташовується у зібраннях: | Навчально-методичні матеріали (FPsy) | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| vstup_fakh2025.pdf | 459,86 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.