Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/2876
Назва: Динаміка емоційних процесів у дівчат різних соматотипів на етапах першого року навчання у вищому навчальному закладі
Інші назви: Dynamics of Emotional Processes Among Girls of Different Somatotypes on the Stage of the First Year of Studies in Higher Educational Establishemt
Автори: Лукавенко, Андрій
Мороз, Геннадій
Lukavenko, Andrey
Moroz, Gennadiy
Бібліографічний опис: Лукавенко А. Динаміка емоційних процесів у дівчат різних соматотипів на етапах першого року навчання у вищому навчальному закладі / А. Лукавенко, Г. Мороз // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. пр. № 1(21) / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: А. В. Цьось та ін.]. - Луцьк : СНУ ім. Лесі Українки, 2012. – С. 185–191.
Дата публікації: 2013
Дата внесення: 31-січ-2014
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Теми: студенти
перший рік навчання
соматотип
емоційний стан
students
the first year of studies
somatotype
emotional condition
Короткий огляд (реферат): При значній кількості досліджень, спрямованих на вдосконалення процесу фізичного виховання студентів вищих навчальних закладів, практично поза увагою залишаються питання реалізації диференційованого й індивідуального підходів із використанням критеріїв, що мають біологічну основу. Метою дослідження стало визначення загальних тенденцій та особливостей емоційних процесів, якими відзначаються дівчата різних соматотипів на етапах першого року навчання у вищому навчальному закладі. Для дослідженяя методом випадкової вибірки відібрано 80 студенток із різних факультетів медичного університету (по 20 дівчат 17– 18 років чотирьох соматотипів - астеноїдного, торакального, м’язового, дигестивного). Застосовано психодіагностичний, медико-біологічний; педагогічний і математико-статистичний методи дослідження. Психодіагностичне тестування проводили на початку навчального року та на початку першої й другої екзаменаційних сесій. Оцінювали емоційний стан за показниками самопочуття, активності, настрою, особистісної тривожності. Виявлено, що на початку навчання в університеті емоційні процеси в дівчат різних соматотипів відзначаються оптимальними параметрами, за винятком представниць астеноїдного соматотипу, у яких вони дещо гірші, передусім в особистісній тривожності, самопочутті й настрої. На початку кожної екзаменаційної сесії першого року навчання показники емоційних процесів у дівчат різних соматотипів суттєво погіршуються, найбільше – в астеноїдному й торакальному, а дівчата дигестивного соматотипу, крім цього, відзначаються завищеною самооцінкою досліджуваних показників. In spite of many researches aimed at perfection of the process of physical education of students of higher educational establishments, practically uncovered were the questions of realization of differentiated and individual approaches using criteria that have biological basis. The aim of the research is defining of general tendencies and peculiarities of emotional processes that are peculiar to girls with different somatotypes on the stage of the first year of studies in higher educational establishment. For the research by the method of random sampling we have chosen 80 female-students from different departments of medical university (4 groups each one with 20 girls aged 17-18 with four somatotypes: asthenoid, thoracic, muscular, digestive). Used methods of research: psychodiagnostic, medical-biological, pedagogical and mathematical-statistical. Psychodiagnostic testing was conducted at the beginning of an academic year and at the beginning of the first and the second examinations periods. Emotional condition was estimated according to indications: general state, activity, mood, personal anxiety. It was defined that at the beginning of the studies at the university emotional processes among girls of different somatotypes characterize by optimal characteristics, except for girls with asthenoid somatotype who have a little worse indices concerning anxiety, general state and mood.At the beginning of an examinations session of the first year of studies characteristics of emotional processes among girls with different somatotypes become worse, most of all among the girls of asthenoid, thoracic somatotypes, girls with digestive somatotype are characterized by overrated mark of the studied indices.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/2876
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві, 2013, № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Lukaven.pdf1,04 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.